Avis clients sur Salesforce Platform
![Salesforce Platform](https://gdm-catalog-fmapi-prod.imgix.net/ProductLogo/db76f63d-1634-4a52-97fa-4342a6a36ae9.png?w=80&h=80&fit=max&dpr=3&auto=format&q=50)
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344 avis
- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Meilleur logiciel
Publié le 03/11/2023
Avantages
Il est bon et facile à utiliser pour le développement d'autres applications
Inconvénients
Je ne vois pas en quoi ce logiciel est compliqué
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Polyvalent
Publié le 06/12/2023
Avantages
Plusieurs fonctionnalité qui facilite l'automatisation de processus.
Interface simple et bon outil de reporting
Inconvénients
Une certaine complexité initiale peut découragé certain usagé
![Ruchika](https://cdn0.capterra-static.com/profile-images/linkedin/418d8792f4ebeb2c0f31ac4835ea8d45.jpeg)
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
One of the best CRM software
Publié le 19/08/2023
Avantages
There are many things that I like about this platform:1)It helps us to automate our business process like, so we have to least bother about how to manage things manually.2)It can also schedule our business processes with the help of various automation rules.3)It has point-and-click functionality so that a non-coder can also implement the use case into this platform.
Inconvénients
Personally, I like everything about this platform.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
CRM management for your daily business needs
Publié le 16/07/2024
We are satisfied and are not planning on change it any soon.
We are satisfied and are not planning on change it any soon.
Avantages
You can track down your sales and services together. You can report, and collect data to track down results, forcast and more.
Inconvénients
It has been really efficient for us so far. There is nothing wrong with it.
- Secteur d'activité : Appareils médicaux
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Salesforce Platform Review
Publié le 05/11/2023
Avantages
Aspect is the emphasis on data management and analytics.
Inconvénients
Salesforce's extensive capabilities mean that it can have a steep learning curve, particularly for new users. It may take some time and training for employees to become proficient in using the platform to its full potential.
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Salesforce
Publié le 02/11/2024
Avantages
The variety and customization available for a complete CRM experience.
Inconvénients
The integration with other apps can get boggy.
- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Salesforce Review
Publié le 14/08/2024
Overall, my experience has been super positive. Salesforce is the best in class for the problems it...
Overall, my experience has been super positive. Salesforce is the best in class for the problems it solves for business.
Avantages
How it has helped us with organising the delivery portion of the business.
Inconvénients
Backend set up an sometimes be somewhat clunky to use. There are some reporting limitations, nothing that is a deal breaker however.
- Secteur d'activité : Réseaux informatiques
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Positive feedback
Publié le 15/09/2024
Avantages
In my project we used Salesforce for customer service, the most I like was the easy use and user friendly interface
Inconvénients
The least I like about SalesForce Platform is that sometimes there is a bug and can’t log in from the first time
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Salesforce Platform Is an Incredible CRM Solution
Publié le 22/04/2024
Avantages
I am impressed by the features of Salesforce Platform.
Salesforce Platform has our marketing and makes our work easier.
Inconvénients
Salesforce Platform has been so exceptional.
No dislikes for Salesforce Platform.
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Salesforce Platform Gives Us Value For Money
Publié le 17/04/2024
Avantages
I love the efficiency of Salesforce Platform.
Salesforce Platform works so well for us because it has been so effective.
Inconvénients
I do not dislike Salesforce Platform.
Salesforce Platform is efficient.
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
The Ultimate CRM and Business Solution
Publié le 24/07/2024
Avantages
I like most about Salesforce is its powerful CRM capabilities. I can effortlessly track and manage customer interactions in one place.
Inconvénients
It can be overwhelming with its numerous features. Navigating through all the options can be confusing for a new user.
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Salesforce Platform's Capabilities are Excellent
Publié le 30/04/2024
Avantages
I am impressed by the ease of deployment of Salesforce Platform.
Salesforce Platform works so well for us.
Inconvénients
I like the effectiveness of Salesforce Platform.
Salesforce Platform is amazing.
- Secteur d'activité : Vente en gros
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Excellent Enterprise Platform for nearly all industries with a Enterprise-sized Price Tag
Publié le 20/09/2023
Avantages
I love how they have turned a database program into an interactive place where companies can create a singular source of truth surrounding every aspect of business operations.
Inconvénients
Some limitations are common sense additions that have been neglected in favor of flashy, new features. Reporting is limited and has many issues, one of which is they barely support it currently with little/no improvements while pushing users towards their Analytics Add-On - which has many improvements that were requested on Reports.
- Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Salesforce review
Publié le 17/10/2023
I've tried some other platforms and I think this is the most friendly, easy to use and complete...
I've tried some other platforms and I think this is the most friendly, easy to use and complete platform.
Avantages
What I like the most about Salesforce is that i can load all my shipment info, invoice, create disbusements, activate tracking, validate guides and send my info to a platfoarm visible for my client. basically all in one.
Inconvénients
I don't like that some carriers don't appear on tracking and the dates can't be changed automatically.
- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Salesforce Review
Publié le 13/05/2024
Worth the money and the time investment once you have it set up.
Worth the money and the time investment once you have it set up.
Avantages
It can do anything you need it do and it can be customized to multiple business units.
Inconvénients
The cost of getting things set up the way you want them is large from both a time and monetary perspective
- Secteur d'activité : Assurance
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Review Salesforce Platform
Publié le 24/11/2023
Salesforce Platform is priceless to customer service type departments. It keeps everything in...
Salesforce Platform is priceless to customer service type departments. It keeps everything in order and easy to collect a variety of data.
Avantages
Customization is priceless. It can be done at all level and be done for what a person or what a department requires which makes it versatile.
Inconvénients
With much customization, sometimes it is hard to get something fixed or changed.
- Secteur d'activité : Biens de consommation
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
mostly good
Publié le 29/07/2024
Avantages
We can easily organize tasks, set deadlines, and prioritize activities with just a few taps. The app's streamlined design makes it a joy to use, whether you're managing personal errands or professional projects.
Inconvénients
Better competition with Chrome using ...
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Salesforce overview
Publié le 23/07/2023
Avantages
What I really like about Salesforce Platform is that it is very easy to customize. you can personalize it to suit your needs, add more modules, and customize the software to fit the business's needs. For example, our sales team can send out personalized emails to customers, which are more effective.
Inconvénients
what I don't like about Salesforce is the lack of adoption and the synchronization problem with the system
Alternatives envisagées
SalesLoft- Secteur d'activité : Génie mécanique ou industriel
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great CRM Tool
Publié le 27/09/2023
Great experience as a user of the platform
Great experience as a user of the platform
Avantages
The Vendors response to our customized request.
Inconvénients
How things are prioritized when changes are requested.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
#1 for a reason
Publié le 12/06/2023
I've used sfdc in many roles from enterprise orgs to start ups. If set up properly the sky is the...
I've used sfdc in many roles from enterprise orgs to start ups. If set up properly the sky is the limit
Avantages
I love the reporting helps to realign resources rapidly to really grow.
Inconvénients
I don't like the set up it's difficult to if you never set one up before
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Salesforce Platform
Publié le 12/10/2024
it is a great platform that allows you to enter and track sale related information.
it is a great platform that allows you to enter and track sale related information.
Avantages
I like that there are different features that help track what is sold and targets
Inconvénients
I dislike the layout of the software and think it should be more accessibile or have the option for these features
- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Slow but gets the job done
Publié le 17/08/2023
Avantages
the workflow and the customization available
Inconvénients
the platform is slow and clunky but once you get past that its a good platform
- Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 2.0 /10
Glitchy, difficult to use
Publié le 02/08/2023
Avantages
Reporting features are a big deal to us and Salesforce is good at this
Inconvénients
High cost, low user friendliness. Difficult to use and customize.
![Donny](https://cdn0.capterra-static.com/profile-images/linkedin/d32e4ec23ad5bc59e6beb6b82c88d8c9.jpeg)
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Salesforce is great for integrating into a dialer!
Publié le 28/06/2023
So far it has been a nutral experience
So far it has been a nutral experience
Avantages
Salesforce makes it easy to manage customers and their accounts.
Inconvénients
The price and the complexity of the platform.
- Secteur d'activité : Vétérinaire
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Sending leads into SalesForce
Publié le 12/06/2023
Avantages
It clearly services the needs of the sales team and I am able to adapt our marketing campaigns to fit into our complex system.
Inconvénients
We have multiple products and use our salesforce in a complex way so the downside is there really isn't a great way to integrate leads generated from marketing campaigns into our complex salesforce ecosystem.