Avis clients sur Marin Software

Marin Software

Plateforme de gestion de publicité en ligne

4/5 (7 avis)
Utilisateur vérifié
Traduire avec Google Translate

Amazing Tool

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 07/11/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

There was a lot to like about Marin. The best thing about Marin is they are always looking to improve their algorithm and tools. They’re support team is awesome as well.

Inconvénients

If you have a lot of data, bulk sheets can error and those errors can be hard to figure out

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Utilisateur vérifié
Traduire avec Google Translate

Capable of more than I realised

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
Publié le 14/05/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

The automated bidding algorithms are way more advanced than I originally realised. Setting up a combination of automated bidding rules, triggered bid adjustments, and learning algorithms can really make any marketing account way more cost efficient.

Inconvénients

Old User Interface - could use a refresher.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

7.0/10
Steven M.
Traduire avec Google Translate

The customer support was terrible but I do like the A/B testing functions in the software.

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 09/10/2017
Provenance de l'avis : Capterra

You can easily set up and analyze A/B tests for your paid search accounts across Google, Bing, and Gemini.

Avantages

I really liked how easy it is to set up A/B tests for keywords and ad copy. I think this was super beneficial for optimizing a paid search account.

Inconvénients

I thought the customer service was terrible. I also do not like how you cannot see today's data/performance and have to wait until the next day.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

1.0/10
Utilisateur vérifié
Traduire avec Google Translate

Great software but customer service lacks

Logiciel utilisé Autre pendant plus d'un an
Publié le 16/05/2019
Provenance de l'avis : Capterra

great service, needs to work on CS

Avantages

I used Marin a couple of years back and their automated bidding is superb to anything else I have ever used

Inconvénients

Customer service was a constant let down - this is why I stopped using Marin

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

8.0/10
Andrey R.
Traduire avec Google Translate

User friendly product but need more tailored functionality

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 30/04/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Marin helps us to track and handle advanced keyword bidding.

Avantages

The most liked feature by me is that Marin helps me to do tasks in bulk to Google And Bing Ads.

Inconvénients

Sometimes graphs don’t correspondent to the chosen filters which is very irritating.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit

8.0/10
Pallavi G.
Traduire avec Google Translate

Used to be good

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 12/12/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Marin used to be good but somewhere along the line they only focused on their enterprise customers so beware SMB businesses

Avantages

Has good features like budget projection

Inconvénients

Poor performance and poor customer support

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

0.0/10
Brett D.
Traduire avec Google Translate

Great for reporting usage.

Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
Publié le 07/09/2017
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Intuitive interface. Great tool to use for automating reports. Easy to create campaign rules to meet performance.

Inconvénients

Unable to create rules for soft KPI campaigns such as click-through rate, cost-per-click and others.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

6.0/10