Avis clients sur GoTo Webinar
GoTo Webinar
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Temps d'utilis.
2066 avis
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Notre outil de gestion des Webinars
Publié le 22/01/2024
Mon expérience globale est très satisfaisante car les fonctionnalités essentielles sont efficaces...
Mon expérience globale est très satisfaisante car les fonctionnalités essentielles sont efficaces et pertinentes.
Avantages
Les fonctionnalités essentielles sont présentes et très fonctionnelles. L'utilisation est simple et fluide. Le support est aussi réactif.
Inconvénients
Nous avons eu des difficultés à connecter l'outil avec notre outil de marketing automation.
Alternatives envisagées
WebinarGeekLogiciel antérieur
Google Meet- Secteur d'activité : Rédaction et correction
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
C'est une excellente application
Publié le 22/06/2023
Avec GoTo webinar vous êtes très confiant à travers vos différentes évènements . Il permet...
Avec GoTo webinar vous êtes très confiant à travers vos différentes évènements . Il permet d'accroitre plus de clients
Avantages
bien c'est facile à utiliser très bonne en matière d'information de publication
Inconvénients
les tarifs sont chers pour les débutants pour passer en prémium
- Secteur d'activité : Art
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Essentiel GoTo Webinar
Publié le 20/02/2023
Avantages
Continue à jouer même quand l'application est en arrière-plan, bonne qualité de son et de vidéo, utilisation intuitive. Super !
Inconvénients
Simple fluide... manque une option pour un transfert de doc en cours de conférence
- Secteur d'activité : Automatisation industrielle
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Saoulo business
Publié le 03/05/2023
Go to Webinar nous aide a faire le webinaire avec toute l'équipe de notre entreprise
Go to Webinar nous aide a faire le webinaire avec toute l'équipe de notre entreprise
Avantages
L'intégration de nos processus lors des webinaires a été sans problème et facile.
Inconvénients
Avec Go To webinar pas assez de complication
- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Outils webinaire
Publié le 11/08/2023
Avantages
Très facile à utiliserL'intégration facile
Inconvénients
La maîtrise d'abordA pas ça tout est bien
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Utilisation de GoTo Webinar
Publié le 02/06/2023
Avantages
La qualité des images du Webinar et son nombre de participants possible font de l'outil un des meilleurs pour ce type d'évènements (Webinar classique).
Inconvénients
L'outil ne peut être utilisé pour créer des salles de groupes pendant une session.
- Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
utilisateurs de GOTO Webinar
Publié le 04/12/2022
Avantages
Partage d’écranTableau blanc virtuel Enregistrement Chat dans l’application Intégration du calendrierQualité de service compatibilité SIP Modération prise en main facile
Inconvénients
une interface qui n’est pas au goût du jour .l'obligation de télécharger une application mobile indisponible pour les systèmes d'exploitation Linux et Chrome pour faire une présentation.les participants doivent créer un compte afin de suivre un évènement.
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Logiciel de webinaire
Publié le 20/12/2022
Avantages
Intéressant au niveau des fonctions telles que le partage d’écran et l’enregistrement
Inconvénients
La qualité de connexion n’est pas toujours au rendez-vous
- Secteur d'activité : Services à la personne et aux familles
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Découvert l'an dernier
Publié le 14/03/2021
Avec la période Covid toutes nos formations se sont digitalisées et nous avons suivi avec ce...
Avec la période Covid toutes nos formations se sont digitalisées et nous avons suivi avec ce logiciel.
Avantages
Rien a redire vraiment pro et très agréable
Inconvénients
Aucun point faible nous avons vraiment apprécié ce logiciel
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Très belle découverte
Publié le 17/12/2022
Rien a dire je trouve qu’il font leur travail comme il faut
Rien a dire je trouve qu’il font leur travail comme il faut
Avantages
J’ai découvert cette plateforme il y’a pas très longtemps je suis satisfait très belle interface
Inconvénients
Rien a dire en particulier je suis satisfait
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Le meilleur du Webinar
Publié le 06/12/2022
J'adord
J'adord
Avantages
La qualité du son et des images images, le partage de fichiers et parfait
Inconvénients
Je trouve qu'il demande un qos en réseau un peu trop
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
GoTo Webinar - appréciation d'une plateforme externe de webinaire
Publié le 25/01/2022
Avantages
La simplicité d'utilisation pour créer, mettre en ligne et voir les résultats des vidéos. La plateforme est très "user friendly", l'apprentissage se fait rapidement. Le fait de pouvoir voir qui s'est identifié pour écouter une vidéo et le nombre de fois.
Inconvénients
Le fait que la plateforme soit externe à nos plateformes numériques. C'est moins pratique lorsque l'on souhaite faire des campagnes marketing avec les vidéos, définir des objectifs de conversions. Les vidéos sont hébergés sur la plateforme de GoToWebinar et non sur votre site web.
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Brace yourself with an epic tool for all your virtual needs
Publié le 09/11/2023
I have really had a blissful experience with Goto Webinar. Event planning and hosting was a real...
I have really had a blissful experience with Goto Webinar. Event planning and hosting was a real nightmare that really needed a lot of money and burning of the midnight oil. But with GoTo webinar we are able to plan and launch succesful virtual conference, workshops and event without much hassles. We really love it here
Avantages
Goto webinar is an epic tool that set itself apart from others of it's kind in the market. It is super easy to setup and implement in any organization of any size. Also it's interface is impeccably intuitive and friendly making it soo easy to plan and launch any event or conferences as well as for the attendees to join. Over time I have learnt to pay a little extra for convenience and trust me the conveniency and flexibility we get from GoTo Webinar is unmatched. We can join meetings from anywhere. It gives us similar experience as those of physical conferences because it accommodates a large number of attendees and many panelist as well. Also the attendees can engage with panelist on realtime for clarifications through chats and even when using presentation tools. Also the livestreams are recorded for later references. GoTo Webinar is a real deal for all our virtual conferences needs
Inconvénients
There is literally nothing I have found wrong with GoTo Webinar it's doing what we got it to do
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
GoTo Webinar makes online events become as cool as they should.
Publié le 30/07/2024
Our incredible experience with GoTo Webinar has been marked with huge prints of success in our...
Our incredible experience with GoTo Webinar has been marked with huge prints of success in our online events. GoTo Webinar is now our go-to virtual social house for hosting our webinars and online selling events. Thanks for everything GoTo Webinar especially for being the best.
Avantages
GoTo Webinar has a very simple interaction interface that allow everyone to comfortably contribute during live events. It has very advanced security features which give our conversations the desired privacy and safety. GoTo Webinar video and audio quality are so clear which makes our live events very smooth without interruptions.
Inconvénients
Working with GoTo Webinar has been simple and very effective. No complaints have arose.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
GoToWebinar Review
Publié le 27/03/2023
Avantages
Easy to use minimal functionalities so as to just fulfill the webinar requirements.
Inconvénients
The user interface is a bit difficult to use and hence sometimes is time taking to configure things.
- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
GoTo Webinar always put a smile on our faces by exceptionally executing our events
Publié le 07/11/2023
GoTo webinar is a game changer for all our virtual events needs. It is soo excellent that I feel...
GoTo webinar is a game changer for all our virtual events needs. It is soo excellent that I feel like we are having a one to one physical event
Avantages
GoTo webinar's cost effectiveness, user-friendliness and ease to setup and use are exceptional making it accessible by all users across the organization . GoTo webinar is suitable for our organizational need for it can handle large numbers of attendees. It is also customizable in such away that it allows for customization of webinars or workshops with branding and polls. Webinars can be recorded in session and then shared with attendees for later references. I appreciate the high quality of videos and audios that we experience when using Goto Webinar for online events. Also the presenters can engage and interact with the audience through a real time chat making it even more fun. Mobile accessibility makes it an ultimately convenient tool that allow attendees join the meeting from anywhere as long as there is internet connectivity
Inconvénients
Technical issues occuring during the webinar especially in the case of internet connection problem that brings about video or audio issues
- Secteur d'activité : Assurance
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
My Go-To For Virtual/Remote Meetings!
Publié le 09/05/2024
Avantages
Favorite thing about the Go-To Meeting Experience is that I'm able to share a Powerpoint presentation with the sales team from every State Farm office nationwide on the video conference. This means I don't have to do 10 separate meetings with every sales team and it saves me so much time!!
Inconvénients
Shoot, I can't think of anything. It works great for me!
- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
GoTo Webinar is a 10/10. The Best
Publié le 28/11/2023
Avantages
GoTo Webinar is super easy to setup and implement regardless of the organization size. The tool is fairly priced, we all want a tool that saves us money and gets the job done effectively and GoTo Webinar is that tool. It’s customizable to my needs. The video and audio are of vey high quality. Super secure tool, you get the assurance that your data is in safe hands. The audience engagement makes our Webinars lively and interactive, gone are the days we would have boring functions. Screen sharing keeps my audience attentive as they’re able to follow up on what’s being presented. The recording feature helps me keep records and share them to teams who may have missed the Webinars also am able to store data for future reference. GoTo Webinar has clear language and all can understand. Customer service is excellent well done guys and keep doing what you do
Inconvénients
No dislikes. GoTo Webinar tops my list of the best softwares I’ve used
- Secteur d'activité : Compagnies aériennes/Aéronautique
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Happy and Contended User for over 4 years
Publié le 22/11/2023
Avantages
Audience polling and Q& A feature is the best, especially when you are looking for feedback after an online meeting or training session. The CRM intergrations and reporting and analytics tools helps us in engaging the clients more to know more about them and areas that needs improvement to serve them better. No set up fee is so thoughtful, I appreciate that. Audio’s quality is high. Its compatible with most browsers eg chrome firefox, safari etc. Easy to download, siwtch between desktop and mobile app. The form registration process is smooth and am able customize registration pages without a problem. Accomodated a large number of participants without lagging or having bad quality video and audio. Session recording is very good and easy to share
Inconvénients
None, I am a happy user and have reccomended GoTo Webinar to a couple of guys who are also happy with the tool
- Secteur d'activité : Médecine douce
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Goto Webinar review
Publié le 09/02/2024
Our overall experience was very good and we recommend it.
Our overall experience was very good and we recommend it.
Avantages
It was our first contact with distance learning so it was very useful because of the possibilities that it gives.
Inconvénients
Maybe it was a little expensive for our startup business
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Useful features such as
Publié le 22/03/2024
Avantages
We were testing this as an alternative to what we were currently using to remotely support customers to set up their hardware and one very useful feature was sharing their phone camera so we can see what the customer is seeing. This helped tremendously to troubleshoot remotely.
Inconvénients
A lot of the features are useful in their own use case and we did not see anything that we did not like.
- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Effectiveness
Publié le 19/01/2024
Avantages
I love how easy it is to use. I use it in connection with CPA Academy and it is super easy to use.
Inconvénients
Sometimes it does lag but I am not sure if it is them.
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Interactive Virtual Conference Platform
Publié le 26/11/2023
Its robust registration system is extremely important to us because we are able to track all...
Its robust registration system is extremely important to us because we are able to track all attendees and manage event logistics properly.
Avantages
The customizable registration forms is essential for gathering specific information.
Inconvénients
It has limited storage capacity for extensive content libraries.
- Secteur d'activité : Organisme social ou civique
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Simplicity at the very best. GoTo Webinar is very ideal for online events.
Publié le 17/10/2023
The experience has been super amazing just to say the least. We found a safe and reliable virtual...
The experience has been super amazing just to say the least. We found a safe and reliable virtual room where we can always go to when facilitating our online events and webinars. It makes it easy for us to host public awareness campaigns virtually to educate and talk to the public about issues concerning hygiene and sanitation.
Avantages
We appreciate GoTo Webinar a lot in our organization for the excellent services it offers us when facilitating online events and webinars. It is easy to use and we have never struggled to host and attend events with it. We also appreciate how it allows us to have lively events by making it easy for us to interact and engage with the audience. Plus GoTo Webinar is very good at giving information and conversations the security and privacy required to meet our security compliance guidelines.
Inconvénients
GoTo Webinar has a been a key and very reliable solution for us and all i have seen with it is pure class. Nothing to complain at all.
- Secteur d'activité : Divertissement
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Party For Our Planet LLC
Publié le 28/11/2023
Easy to use, would recommend to other business owners
Easy to use, would recommend to other business owners
Avantages
Ease of use, especially for large scale webinars
Inconvénients
Interface seems outdated compared to competitors