GoTo Webinar

4,5 (2 066)
Donnez votre avis !
Conférences audio et webinaires entièrement personnalisables

Note globale

4,5 /5
(2 066)
Rapport qualité-prix
4,3/5
Fonctionnalités
4,4/5
Simplicité d'utilisation
4,4/5
Support client
4,3/5

92%
des utilisateurs recommandent cette application
Classer par

2066 avis

Anissa
Anissa
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Notre outil de gestion des Webinars

Publié le 22/01/2024

Mon expérience globale est très satisfaisante car les fonctionnalités essentielles sont efficaces...

Mon expérience globale est très satisfaisante car les fonctionnalités essentielles sont efficaces et pertinentes.

Avantages

Les fonctionnalités essentielles sont présentes et très fonctionnelles. L'utilisation est simple et fluide. Le support est aussi réactif.

Inconvénients

Nous avons eu des difficultés à connecter l'outil avec notre outil de marketing automation.

Alternatives envisagées 

WebinarGeek

Logiciel antérieur 

Google Meet
Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Rédaction et correction
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

C'est une excellente application

Publié le 22/06/2023

Avec GoTo webinar vous êtes très confiant à travers vos différentes évènements . Il permet...

Avec GoTo webinar vous êtes très confiant à travers vos différentes évènements . Il permet d'accroitre plus de clients

Avantages

bien c'est facile à utiliser très bonne en matière d'information de publication

Inconvénients

les tarifs sont chers pour les débutants pour passer en prémium

Uziel
Note globale
  • Secteur d'activité : Art
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Essentiel GoTo Webinar

Publié le 20/02/2023

Avantages

Continue à jouer même quand l'application est en arrière-plan, bonne qualité de son et de vidéo, utilisation intuitive. Super !

Inconvénients

Simple fluide... manque une option pour un transfert de doc en cours de conférence

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Automatisation industrielle
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Saoulo business

Publié le 03/05/2023

Go to Webinar nous aide a faire le webinaire avec toute l'équipe de notre entreprise

Go to Webinar nous aide a faire le webinaire avec toute l'équipe de notre entreprise

Avantages

L'intégration de nos processus lors des webinaires a été sans problème et facile.

Inconvénients

Avec Go To webinar pas assez de complication

Christine
Christine
Note globale
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Outils webinaire

Publié le 11/08/2023

Avantages

Très facile à utiliserL'intégration facile

Inconvénients

La maîtrise d'abordA pas ça tout est bien

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Utilisation de GoTo Webinar

Publié le 02/06/2023

Avantages

La qualité des images du Webinar et son nombre de participants possible font de l'outil un des meilleurs pour ce type d'évènements (Webinar classique).

Inconvénients

L'outil ne peut être utilisé pour créer des salles de groupes pendant une session.

Tarik
Tarik
Note globale
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

utilisateurs de GOTO Webinar

Publié le 04/12/2022

Avantages

Partage d’écranTableau blanc virtuel Enregistrement Chat dans l’application Intégration du calendrierQualité de service compatibilité SIP Modération prise en main facile

Inconvénients

une interface qui n’est pas au goût du jour .l'obligation de télécharger une application mobile indisponible pour les systèmes d'exploitation Linux et Chrome pour faire une présentation.les participants doivent créer un compte afin de suivre un évènement.

Mathilde
Note globale
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Logiciel de webinaire

Publié le 20/12/2022

Avantages

Intéressant au niveau des fonctions telles que le partage d’écran et l’enregistrement

Inconvénients

La qualité de connexion n’est pas toujours au rendez-vous

Anthony
Anthony
Note globale
  • Secteur d'activité : Services à la personne et aux familles
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Découvert l'an dernier

Publié le 14/03/2021

Avec la période Covid toutes nos formations se sont digitalisées et nous avons suivi avec ce...

Avec la période Covid toutes nos formations se sont digitalisées et nous avons suivi avec ce logiciel.

Avantages

Rien a redire vraiment pro et très agréable

Inconvénients

Aucun point faible nous avons vraiment apprécié ce logiciel

Thomas
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Très belle découverte

Publié le 17/12/2022

Rien a dire je trouve qu’il font leur travail comme il faut

Rien a dire je trouve qu’il font leur travail comme il faut

Avantages

J’ai découvert cette plateforme il y’a pas très longtemps je suis satisfait très belle interface

Inconvénients

Rien a dire en particulier je suis satisfait

Kouassi Christophe
Kouassi Christophe
Note globale
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Le meilleur du Webinar

Publié le 06/12/2022

J'adord

J'adord

Avantages

La qualité du son et des images images, le partage de fichiers et parfait

Inconvénients

Je trouve qu'il demande un qos en réseau un peu trop

Véronique
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

GoTo Webinar - appréciation d'une plateforme externe de webinaire

Publié le 25/01/2022

Avantages

La simplicité d'utilisation pour créer, mettre en ligne et voir les résultats des vidéos. La plateforme est très "user friendly", l'apprentissage se fait rapidement. Le fait de pouvoir voir qui s'est identifié pour écouter une vidéo et le nombre de fois.

Inconvénients

Le fait que la plateforme soit externe à nos plateformes numériques. C'est moins pratique lorsque l'on souhaite faire des campagnes marketing avec les vidéos, définir des objectifs de conversions. Les vidéos sont hébergés sur la plateforme de GoToWebinar et non sur votre site web.

Zedekiah
Zedekiah
Note globale
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Brace yourself with an epic tool for all your virtual needs

Publié le 09/11/2023

I have really had a blissful experience with Goto Webinar. Event planning and hosting was a real...

I have really had a blissful experience with Goto Webinar. Event planning and hosting was a real nightmare that really needed a lot of money and burning of the midnight oil. But with GoTo webinar we are able to plan and launch succesful virtual conference, workshops and event without much hassles. We really love it here

Avantages

Goto webinar is an epic tool that set itself apart from others of it's kind in the market. It is super easy to setup and implement in any organization of any size. Also it's interface is impeccably intuitive and friendly making it soo easy to plan and launch any event or conferences as well as for the attendees to join. Over time I have learnt to pay a little extra for convenience and trust me the conveniency and flexibility we get from GoTo Webinar is unmatched. We can join meetings from anywhere. It gives us similar experience as those of physical conferences because it accommodates a large number of attendees and many panelist as well. Also the attendees can engage with panelist on realtime for clarifications through chats and even when using presentation tools. Also the livestreams are recorded for later references. GoTo Webinar is a real deal for all our virtual conferences needs

Inconvénients

There is literally nothing I have found wrong with GoTo Webinar it's doing what we got it to do

Christina
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

GoTo Webinar makes online events become as cool as they should.

Publié le 30/07/2024

Our incredible experience with GoTo Webinar has been marked with huge prints of success in our...

Our incredible experience with GoTo Webinar has been marked with huge prints of success in our online events. GoTo Webinar is now our go-to virtual social house for hosting our webinars and online selling events. Thanks for everything GoTo Webinar especially for being the best.

Avantages

GoTo Webinar has a very simple interaction interface that allow everyone to comfortably contribute during live events. It has very advanced security features which give our conversations the desired privacy and safety. GoTo Webinar video and audio quality are so clear which makes our live events very smooth without interruptions.

Inconvénients

Working with GoTo Webinar has been simple and very effective. No complaints have arose.

Brinda
Brinda
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

GoToWebinar Review

Publié le 27/03/2023

Avantages

Easy to use minimal functionalities so as to just fulfill the webinar requirements.

Inconvénients

The user interface is a bit difficult to use and hence sometimes is time taking to configure things.

Kimani
Kimani
Note globale
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

GoTo Webinar always put a smile on our faces by exceptionally executing our events

Publié le 07/11/2023

GoTo webinar is a game changer for all our virtual events needs. It is soo excellent that I feel...

GoTo webinar is a game changer for all our virtual events needs. It is soo excellent that I feel like we are having a one to one physical event

Avantages

GoTo webinar's cost effectiveness, user-friendliness and ease to setup and use are exceptional making it accessible by all users across the organization . GoTo webinar is suitable for our organizational need for it can handle large numbers of attendees. It is also customizable in such away that it allows for customization of webinars or workshops with branding and polls. Webinars can be recorded in session and then shared with attendees for later references. I appreciate the high quality of videos and audios that we experience when using Goto Webinar for online events. Also the presenters can engage and interact with the audience through a real time chat making it even more fun. Mobile accessibility makes it an ultimately convenient tool that allow attendees join the meeting from anywhere as long as there is internet connectivity

Inconvénients

Technical issues occuring during the webinar especially in the case of internet connection problem that brings about video or audio issues

Nathalie
Note globale
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

My Go-To For Virtual/Remote Meetings!

Publié le 09/05/2024

Avantages

Favorite thing about the Go-To Meeting Experience is that I'm able to share a Powerpoint presentation with the sales team from every State Farm office nationwide on the video conference. This means I don't have to do 10 separate meetings with every sales team and it saves me so much time!!

Inconvénients

Shoot, I can't think of anything. It works great for me!

Leah
Leah
Note globale
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

GoTo Webinar is a 10/10. The Best

Publié le 28/11/2023

Avantages

GoTo Webinar is super easy to setup and implement regardless of the organization size. The tool is fairly priced, we all want a tool that saves us money and gets the job done effectively and GoTo Webinar is that tool. It’s customizable to my needs. The video and audio are of vey high quality. Super secure tool, you get the assurance that your data is in safe hands. The audience engagement makes our Webinars lively and interactive, gone are the days we would have boring functions. Screen sharing keeps my audience attentive as they’re able to follow up on what’s being presented. The recording feature helps me keep records and share them to teams who may have missed the Webinars also am able to store data for future reference. GoTo Webinar has clear language and all can understand. Customer service is excellent well done guys and keep doing what you do

Inconvénients

No dislikes. GoTo Webinar tops my list of the best softwares I’ve used

Martin
Martin
Note globale
  • Secteur d'activité : Compagnies aériennes/Aéronautique
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Happy and Contended User for over 4 years

Publié le 22/11/2023

Avantages

Audience polling and Q& A feature is the best, especially when you are looking for feedback after an online meeting or training session. The CRM intergrations and reporting and analytics tools helps us in engaging the clients more to know more about them and areas that needs improvement to serve them better. No set up fee is so thoughtful, I appreciate that. Audio’s quality is high. Its compatible with most browsers eg chrome firefox, safari etc. Easy to download, siwtch between desktop and mobile app. The form registration process is smooth and am able customize registration pages without a problem. Accomodated a large number of participants without lagging or having bad quality video and audio. Session recording is very good and easy to share

Inconvénients

None, I am a happy user and have reccomended GoTo Webinar to a couple of guys who are also happy with the tool

Alvaro
Note globale
  • Secteur d'activité : Médecine douce
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Goto Webinar review

Publié le 09/02/2024

Our overall experience was very good and we recommend it.

Our overall experience was very good and we recommend it.

Avantages

It was our first contact with distance learning so it was very useful because of the possibilities that it gives.

Inconvénients

Maybe it was a little expensive for our startup business

Al
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Useful features such as

Publié le 22/03/2024

Avantages

We were testing this as an alternative to what we were currently using to remotely support customers to set up their hardware and one very useful feature was sharing their phone camera so we can see what the customer is seeing. This helped tremendously to troubleshoot remotely.

Inconvénients

A lot of the features are useful in their own use case and we did not see anything that we did not like.

Amber
Note globale
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Effectiveness

Publié le 19/01/2024

Avantages

I love how easy it is to use. I use it in connection with CPA Academy and it is super easy to use.

Inconvénients

Sometimes it does lag but I am not sure if it is them.

Charles Boampong
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Interactive Virtual Conference Platform

Publié le 26/11/2023

Its robust registration system is extremely important to us because we are able to track all...

Its robust registration system is extremely important to us because we are able to track all attendees and manage event logistics properly.

Avantages

The customizable registration forms is essential for gathering specific information.

Inconvénients

It has limited storage capacity for extensive content libraries.

Wambui
Wambui
Note globale
  • Secteur d'activité : Organisme social ou civique
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Simplicity at the very best. GoTo Webinar is very ideal for online events.

Publié le 17/10/2023

The experience has been super amazing just to say the least. We found a safe and reliable virtual...

The experience has been super amazing just to say the least. We found a safe and reliable virtual room where we can always go to when facilitating our online events and webinars. It makes it easy for us to host public awareness campaigns virtually to educate and talk to the public about issues concerning hygiene and sanitation.

Avantages

We appreciate GoTo Webinar a lot in our organization for the excellent services it offers us when facilitating online events and webinars. It is easy to use and we have never struggled to host and attend events with it. We also appreciate how it allows us to have lively events by making it easy for us to interact and engage with the audience. Plus GoTo Webinar is very good at giving information and conversations the security and privacy required to meet our security compliance guidelines.

Inconvénients

GoTo Webinar has a been a key and very reliable solution for us and all i have seen with it is pure class. Nothing to complain at all.

Katherine
Note globale
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Party For Our Planet LLC

Publié le 28/11/2023

Easy to use, would recommend to other business owners

Easy to use, would recommend to other business owners

Avantages

Ease of use, especially for large scale webinars

Inconvénients

Interface seems outdated compared to competitors