Avis clients sur Affinity

Affinity

Une nouvelle approche des services de renseignements sur les relations.

Note globale

4,7 /5
(3)
Rapport qualité-prix
4/5
Fonctionnalités
4,7/5
Simplicité d'utilisation
4,7/5
Support client
4,7/5

100%
des utilisateurs recommandent cette application

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Note globale

Taille de l'entreprise

Classer par

3 avis

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Great tool for investor relations

Publié le 14/11/2021

Avantages

We use Affinity to manage our investor relations. What I like most:
- It is really intuitive and easy to get started
- GDPR, data security...big topics for us in Germany especially in this context
- Great pipeline analytics to keep a realistic assessment

Inconvénients

- No integration with Pipedrive where we historically also have quite some conversations stored.

gaby
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier commercial
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Affinity is brilliant

Publié le 22/07/2020

Avantages

The ease of functionality with Affinity is really what sets it apart from it's competitors - helping both relationship-building and the customer acquisition journeys be as effective as possible!

Inconvénients

Genuinely - nothing. I think the team have considered functionality really well and it works well for my needs.

Karan
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Productive CRM for PC & mobile

Publié le 06/08/2022

Facilitates collaboration across several team functions and helps manage customer relations in a...

Facilitates collaboration across several team functions and helps manage customer relations in a better way!
Increased responsiveness of the platform can make the experience much user friendlier!

Avantages

Easy-to-use CRM that tracks conversations, attachments, and sends reminders.
The Gmail chrome extension is incredibly useful.
The mobile app is quite powerful compared to other CRM apps.

Inconvénients

The platform is quite slow (like most CRMs) and tiresome to use this on a day to day basis
Limited analytics/reports offered
Email customization & analytics can be a great value add

Alternatives envisagées 

Salesforce Sales Cloud

Logiciel antérieur 

Freshdesk et HubSpot CRM