37 avis

Note globale

4,5 /5
  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Fonctionnalités
89%
des utilisateurs recommandent cette application
37 avis
Emre kadir Ö.
Note globale
  • Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

its so good

Publié le 12/06/2018

Avantages

speed is my most like about this software. when i want to call its quickly fulfill.
it is most important . thnk

Inconvénients

useless is my least like about this software. I think I should create quick shortcuts for things I want to do.

Ayli̇n K.
Note globale
  • Secteur d'activité: Internet
  • Taille de l'entreprise: 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Aylin Kılıç -Planing Manager

Publié le 30/10/2020

overall comfortable to use, not complicated

Avantages

User Friendly, simple,
wide report opportunity, containing new technologies, accelerating

Inconvénients

There may be information boxes in the menus

Tamara Y.
Note globale
  • Secteur d'activité: Internet
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Rocky and Unpredictable

Publié le 15/06/2018

I can easily contact any client I want with an internet connection and a head set.

Avantages

I like the ease of use - it is quite easy to call and to follow up on previous calls done. Also like how every missed call is received via a voice mail message to my inbox.

Inconvénients

So many connection problems. I call clients in Saudi Arabia and Egypt from Istanbul and I never know what to expect. Many days I would be lucky if I get to have a minute phone call with a client before he loses me or I lose him or I get stuck in a loop of the conversation and can no longer reach him. The connection problems really hinder my job and waste my time.

Kemal B.
Note globale
  • Secteur d'activité: Assurance
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Call Center Studio is our right hand.

Publié le 30/10/2020

They did almost everything what I requested.

Avantages

The most important feature of Call Center Studio, It consolidated many critical features in one solution, It has advanced ACD solutions + Call Recording + Call Evaluation + Callback options + Integration with many other + Advanced IVR solutions +Rapid Support!

Inconvénients

They did a lot of things beyond my imagination.

Ahmet E.
Note globale
  • Secteur d'activité: Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise: 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

My thoughts on call center

Publié le 02/11/2020

Frankly, I do not comment on this question without using the application in detail.

Avantages

I do not use the software. My inner client uses it. Monitoring of calls on computer based on the information I receive from them. It is a nice feature to receive incoming calls over the computer without a phone, in my opinion.

Inconvénients

It is very bad situation that this software does not work on google chrome browser.

Ufuk P.
Note globale
  • Secteur d'activité: Vente au détail
  • Taille de l'entreprise: 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Why Call Center Studio

Publié le 04/11/2020

We are glad to have Call Center Studio as our cloud call center solution. It's been more than 4 years and ther had been no big issue, even for the basic problems or any request related implementation, they always solved on the time promised.

Avantages

Ease of usage, speed, voice quality, integrability, interface.

Inconvénients

We can say "chat", because we couldn't have chance to try yet. We may ask them in a while.

Gani can S.
Note globale
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Stable, a product with a good team. Alotech prove our cloud call center choice is right.

Publié le 13/06/2018

Avantages

Strong customer support, flexible and easy integration possibilities, pricing. Alotech is best solution to build professional call center with low costs.

Inconvénients

Custom reports. We're not usual call center and we need some custom reports. But, Alotech can not provide us with these reports. Unfortunately, a high development fee is required for these simple reports.

Serdar Y.
Note globale
  • Secteur d'activité: Relations publiques et communications
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Alotech is more than our business partner

Publié le 30/10/2020

Its enjoyable to work with them. They are always solution oriented. They are calling us a weekly and hard work for to be better call center.

Avantages

usefull, language options, 24 hours support, they are constantly improving, system working nearly zero fault.

Inconvénients

We dont have any like less. All is perfect with them since 5 years.

Burak Ç.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services financiers
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

New Generation Call Center

Publié le 04/11/2020

Avantages

Providing accessible to callings from anywhere without "blockages"
Satisfying "default" reporting service

Inconvénients

It is okay but merchant control panel can be redesign to be better

Çiğdem K.
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Paraşüt

Publié le 09/11/2020

Avantages

user friendly. customized reporting upon request. open to improve.

Inconvénients

customization is upon request. I would rather to have my own customization options.

Nazan Ö.
Note globale
  • Secteur d'activité: Impression
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Every time I communicate, I have experienced that I am a valued customer

Publié le 13/06/2018

First of all, we use this software with pleasure, allowing us to reach our customers with easy installation. Detailed and clear reports help us to take the necessary actions to show us the numerical value of the work we do

Avantages

I like helping, result-oriented, easy-to-travel, especially if your technical team needs help every hour, day by day, and it's nice to be ready to help you troubleshoot.

Inconvénients

I know you are a self-developing company, but I think that there is not enough information about the system-related development changes and innovations. I do not like to be aware of innovations without asking or blending

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

easy to use, cool UI.

Publié le 13/06/2018

integrations with salesforce is a good asset

Avantages

integrations are easy to use also main panel is so simple. user friendly. But the most good part is customer support. they are all friendly and helpful.

Inconvénients

sometimes I have some problems with operators when we are on call, but it's not a big deal. Alotech team fixes it quickly

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Cheap, fast adopted and best customer experienced support team ever

Publié le 12/06/2018

We used ALOTECH to get payment on the phone

Avantages

The software is very eased to use, also very quickly can integrate with your web services. What I most liked is their customer support. Account managers are very close contacted and know what they are doing.

Inconvénients

Detailed on phone payment page integration with iyzico payment was a little bit hard. Especially if you are a marketplace startup and want to grab payment on the phone, you will definitely need support for integration.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

User friendly

Publié le 24/05/2018

Avantages

There is no complicate software. Because it is working on the cloud. Expert and professional company.

Inconvénients

There is no anything I do not like.

Réponse de AloTech Traduire en français

Thank you very much!

Onur can A.
Note globale
  • Secteur d'activité: Électronique grand public
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

excellent product to use, totally user friendly

Publié le 24/05/2018

Avantages

easy to use, one the cheapest platform that a firm can purchase, and also its consultants are super to work with!

Inconvénients

Maybe the main screen can be changed,

Nazim S.
Note globale
  • Secteur d'activité: Immobilier
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Alo tech evaluation

Publié le 04/11/2020

Avantages

user interface is very easy and reporting is made easy.

Inconvénients

I had no problem this program. min 3,5 years

Asli Ö.
Note globale
  • Secteur d'activité: Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Make your dreams come true

Publié le 30/10/2020

Inbound,Outbound,report ,campaign management,

Avantages

I can use it myself,I can get report ,I can listen to the calls

Inconvénients

There is no feature I don't like,I am glad

Onder C.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

I am satisfied with my experience.

Publié le 12/06/2018

I have a good working cloud santral. This is enough :)

Avantages

To able to direct incoming calls to my teammate easily. Managing time and day preferences to be online is easy. Sales staff is very helpful.

Inconvénients

We should not wait for invoices. It must be online. I want to download my invoice. I also want recurring payment system with credit card.

Barış S.
Note globale
  • Secteur d'activité: Vente au détail
  • Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

SUCCESSFUL

Publié le 04/11/2020

User friendly with ease of use

Avantages

SUCCESSFUL INTEGRATION
Quick Solution
Knowledgeable team

Inconvénients

The design is very simple
Connection Failed

Bilge burakhan Y.
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

a magnificient product

Publié le 24/05/2018

Avantages

SAAS product

Pay as go

Expensive

Great reporting system

7/24 help desk

Google cloud platform

Inconvénients

Maybe the logo could be better..

Zafer Ö.
Note globale
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

excellent support, easy to integrate, easy to use,

Publié le 12/06/2018

Avantages

Usage is not mixed, the need for training is minimal. The management screens are very successful and satisfy the need. Simple and goal-driven. All critical data is easily accessible.

Inconvénients

Although there are some shortcomings of outbound call reports, the technical support unit responds quickly.

Seda S.
Note globale
  • Secteur d'activité: Compagnies aériennes/Aéronautique
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Useful Call Center Studio

Publié le 30/10/2020

Avantages

comprehensible, simple, useful and always increases efficiency

Inconvénients

The development part is progressing slowly ,Chat part is insufficient , needs to offer a faster solution

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

850 plus IVR were installed in very short term. It was great.

Publié le 12/06/2018

Avantages

Software has a user friendly interface. Learning how to administrate all the features is very easy. Customer support is also quite well. They take remediation actions immediately when you informed an issue .

Inconvénients

Reporting section is not scalable. You cannot design your own dashboard. But when you describe what you would like to see they develop the report for you.

Gülsen G.
Note globale
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Easy but you need to learn it first, not that intuitional

Publié le 18/06/2018

It solved our customer support infrastructure problem

Avantages

Value for money is good. It is easy however somebody needs to teach you first. Our account manager in Turkey did a detailed demo & presentation to us. Alotech team in Turkey is easily reachable whenever needed.

Inconvénients

User experience is not thought I believe, it is quite complicated and not intuitional. I still have hard times for navigating on certain features.

Mustafa çağrı K.
Note globale
  • Secteur d'activité: Vente au détail
  • Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Problem-free

Publié le 13/11/2020

Avantages

Easy to use, easy to implement, very agile when needed

Inconvénients

reportings, data extraction time, self-service