5 avis

Knowmax

Plateforme dédiée à l'expérience client avec analytics d'arbre de décision

4,8 /5 (5 avis) Donnez votre avis !
Note globale
4,8
/
5
Rapport qualité-prix
4,5
Fonctionnalités
4,8
Simplicité d'utilisation
4,4
Support client
5
100% des utilisateurs recommandent cette application
5 avis
Amal J.
Secteur d'activité: Services aux consommateurs
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
Traduire en français
Traduire en français

Knowmax

Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
Publié le 03/10/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

· Authors found it easy to build and maintain the decision trees.
· Users found it to be navigation-friendly – required information was present in a single page making the decision tree easy to comprehend.
· Real time analytics present
· Enhancement requests were proactively taken up by Kochartech tech team. The team rolled out the same in a couple of days and we were able to use the same on the product during the trial period. The manner in which the enhancements were rolled out – lesser TAT, efficiency & quality - made us confident of their team’s capabilities.

Inconvénients

Not applicable. Features we were looking at were available in Knowmax.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Zoe L.
Secteur d'activité: Services financiers
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
Traduire en français
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Feedback

Logiciel utilisé Autre pendant 6 à 12 mois
Publié le 13/08/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Extremely helpful, quick to reply, professional

Avantages

this is clearly a great addition to our outsource team who have already seen massive improvements in AHT and QA scores.

Inconvénients

I think there needs to be a quality team that can check for the clients language. Some key words are missing from our trees that change the meaning.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Marvel M.
Secteur d'activité: Télécommunications
Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
Traduire en français
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Seemless and intuitive

Logiciel utilisé Autre pendant Essai gratuit
Publié le 18/06/2020
Provenance de l'avis : Capterra

The tool enables easy and efficient customer service. The platform is very customizable due to the self curation feature

Avantages

Seemless and intuitive integration into native systems.

Inconvénients

Nothing comes to mind. Perhaps adding more intelligent next best action features as they are developed

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Rohan S.
Secteur d'activité: Design
Taille de l'entreprise: 51-200 employés
Traduire en français
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Intuitive Product with flexibility and great User Experience

Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
Publié le 27/11/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Great User Experience
Easy to understand
New age design
Amazing features

Inconvénients

A perfect SaaS enabled product. Should be open for users to login and start using.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Joseph P.
Secteur d'activité: Cosmétiques
Taille de l'entreprise: 201-500 employés
Traduire en français
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Review

Logiciel utilisé tous les mois pendant Essai gratuit
Publié le 04/02/2020
Provenance de l'avis : Capterra

There has always been the pro activeness to help by the representatives

Avantages

It is a very user friendly software and the knowledge enhancement is a very interesting feature

Inconvénients

The cost is very high for a start-up business.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10