Beds24

Une plateforme PMS avec gestionnaire de canaux et traitement des paiements

Note globale

4,8 /5
(95)
Rapport qualité-prix
4,8/5
Fonctionnalités
4,8/5
Simplicité d'utilisation
4,3/5
Support client
4,7/5

95%
des utilisateurs recommandent cette application
Classer par

95 avis

Baruck
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Le meilleur logiciel de gestion des calendriers multi plateformes, prix etc

Publié le 22/10/2023

Beds24 nous a permis la synchronisation des calendriers et des prix. La réservation en direct avec...

Beds24 nous a permis la synchronisation des calendriers et des prix. La réservation en direct avec un site internet. La création d'accès spécifiques pour les préparateurs. La création automatique de code d'accès aux hébergements. L'interface voyageur. La connexion avec d'autres services existants. L'automatisation native et grâce à l'application beds24 présente sur make.

Avantages

Beds24 vous permet de faire tout ce qui est possible quand vous faite de la location meublée de tourisme.Nous utilisons beds24 pour synchroniser nos calendriers sur les différentes plateformes ainsi que nos prix.Beds24 nous permet également de nous synchroniser à des services externes. Nous utilisons avec beds24 un outil qui utilise l'intelligence artificielle pour établir nos prix. Egalement un service qui nous permet de créer un portail client avec toutes les infos pour son séjour.Nous avons pu connecter notre système de serrures électroniques pour envoyer des accès aux hébergements à chacun de nos voyageurs.Egalement nous avons pu créer des accès dédiés avec les personnes avec qui nous travaillons qui affichent uniquement les informations que nous souhaitons leur partager.L'outil est très simple d'utilisation et n'a pas de limite dans sa technicité. Pour un besoin spécifique nous avons fait appel à un professionnel qui nous a développé une fonctionnalité en utilisant l'accès API de beds24. Beds24 est un standard.Nous avons également intégré beds24 à notre site internet pour proposer la réservation en direct. Le moteur de réservation de beds24 est un site internet en lui même.La documentation est ultra complète et l'équipe du support est très réactive (et sympathique).

Inconvénients

Aucun inconvénient. L'outil propose l'ensemble des fonctionnalités dont nous avons besoin.

Jordan
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

A wonderfull software!

Publié le 03/11/2021

Avantages

Le support technique est top ! Extrèmement réactif aux demandes, c'est très important.
Le logiciel permet des réglages très précis et permet d'automatiser grand nombre de chose.

Inconvénients

La mise en place est compliquée car le logiciel est très vaste.

Craig
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

The best out there, by far!

Publié le 18/12/2021

I have literally tried all of the different booking systems out there over the years, Siteminder,...

I have literally tried all of the different booking systems out there over the years, Siteminder, eviivo, innstyle, freetobook etc etc. This is by far the best in every aspect. Obviously part of taking bookings online is the processing of payment and this is where all the providers try and con you. Beds24 integrate with "stripe" but do not charge you to 'connect' to stripe, or do not add an extra processing fee on top

Avantages

Initially i liked the low price, however the Auto Actions are a god send, you can automate processes, the possibilities are endless.

Inconvénients

For me personally there wasn't anything i really disliked. Some may find it tricky to setup.

Rinus
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Manage my property details in one place

Publié le 20/05/2020

Setting up my properties with Beds24 has helped me automate a lot of my processes. I can see all my...

Setting up my properties with Beds24 has helped me automate a lot of my processes. I can see all my bookings in one calendar, update my prices in one place (if needed) and I do not need to remember to send emails to my guests, it is all automated.

Avantages

When I joined Beds24 I was pleased that they have wizards to take me thought the basic setup to get me online quickly. They have an extensive help library, with step by step instructions and examples.

I can manage my properties, prices and calendar all in one place. Connecting to the OTAs helps ensure that I keep my calendar upto date. I can quickly change prices when needed and the details are updated to the channels, saves me time rather than having to remember to login to different systems updating calendars and prices.

I can collect payments from my guests and send them emails automatically. I don't need to remember to do it any more.

Inconvénients

I am not very good with computers so at the beginning there was a lot to learn, but the wizards, help pages and support team made it easier and it didn't take long to complete my setup.

Reid
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

So Disappointed

Publié le 05/12/2019

Cost effective, except when syncing errors happen and you miss reservations or get double booked or...

Cost effective, except when syncing errors happen and you miss reservations or get double booked or end up displaying your Airbnb listing with incorrect or missing information.

Avantages

Accessible -- low cost to set it up and keep it running, pricing customizable.

Inconvénients

So many mistakes -- expensive mistakes -- that came about b/c the software user interface is so difficult to navigate, tons of sub-entries and duplicate entries required, incredibly complex design. Good for someone who wants to spend a few weeks becoming an expert on the software.

Réponse de Beds24.com

We are sorry that you had mistakes with your set up.

I had a look at your support tickets and it seems you mapped your listings to the wrong rooms. Our support team explained this to you and gave you instructions on how to fix the mapping and the problems this had caused.

Also you had a third-party price manager connected directly to Airbnb even tough we told you that you could not use this service because it is not integrated with Beds24.

Karl
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Channel Manager & Reservations System

Publié le 23/06/2022

Managing multiple vacation rentals for our clients, connecting them to channels like AIrbnb,Booking....

Managing multiple vacation rentals for our clients, connecting them to channels like AIrbnb,Booking.com & Expedia.

Avantages

The incredible feature set - almost everything you can think about is included in the system. It has an uncomparable amount of features to other channel managers I have used.

Inconvénients

The UI interface could be better. You might need to be a bit technical to use it. In my case, coming from an IT background - this is actually a plus, as I find it very configurable.

Rod
Note globale
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Fantastic - changed our life around

Publié le 15/06/2017

Time, automation, scalability, reliability

Time, automation, scalability, reliability

Avantages

Ease of Use, Cost effective, They thought of everything and its been very well tested, I only found a minor bug once and it was an interpretation issue. The automation possibility of this product is the best thing about it enabling you to notify both guests and staff based on set triggers by email or text to their phone for example when cleaning is due. The channel managers also receives regular upgrades with new channels connected via XML. New 3rd party software for accounts added regularly to manage specific tasks. Our rep and her team of customer support rocks, they are very knowledgeable and reply in under 24hrs sometimes within the hour - Love it. Also enables you to have multiple rates categories and booking policies just like you would on an OTA so you can be as competitive on your website as on the channels or even show certain booking policies only on your website and others on channels

Inconvénients

Takes time to learn and install yourself.. I invested about 40 hours to get it going and probably over a 100hrs in all to get us to where we are today. Obviously this is reflected in the price of the monthly payment as its very competitive.

Harald
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Harald (Manager) - The Long Hostel, Arugam Bay, Sri Lanka

Publié le 14/06/2021

Up until 3 years ago I changed the software several times, mainly because it was far too expensive...

Up until 3 years ago I changed the software several times, mainly because it was far too expensive and still often faulty. Bed24 is the cheapest software I've gotten to know so far and works smoothly. I don't know of any other software that has so many options. For us the perfect solution for our entire hostel management. I can absolutely recommend Bed24. I am sure that this software is unique in the world market in terms of price-performance ratio.

Avantages

The entire management, bookings, overview of the occupancy, flexibility, everything that makes up the daily work is so much simplified that you save a lot of time.

Inconvénients

I really can't tell. Till last year I missed a intergration to an POS system which was done last year and now with the intergration of POSTER it is just perfect.

Yogendra Man
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Best software to use for Hotels and B&Bs

Publié le 19/11/2020

Avantages

Beds24 is the most user-friendly and innovative software for hotels and B&Bs. It is highly customizable and integrable to the website as you need. There are limitless possibilities that you can do with this software which is impossible with other similar products. Within beds24 you can choose only services that you use and litterally modify them by yourself anytime without having need to go through the technical support. The customer support is prompt and wonderful.

Inconvénients

There are no particular cons with the software.

Valerie
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Really great costumer service

Publié le 30/05/2021

Avantages

Once installed, it is so easy to use. Overall, it has helped us gain a lot of time.
Most of all, I love their costumer service. They answer fast and really try their best to understand the problem and bring solutions.
I regret only that the Covid-19 crisis prevented us to use the software to the full potential. But hope that we can do so soon when things are better.

Inconvénients

It is a bit complicated at first for one who does not have a technical background to set up the software and all its branches. But their tutorials are really clear, so one learns. And now things are very smooth.

Carlo
Note globale
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Smart and complete

Publié le 25/07/2020

The perfect solution to manage hotels and residences. Very good, smart, and easy to use. Complete...

The perfect solution to manage hotels and residences. Very good, smart, and easy to use. Complete for a good price.

Avantages

Very smart and not heavy to use and works everywhere.

Inconvénients

Only English support. I would like something sone one speaking my main language Italian or Portuguese.

Alternatives envisagées 

Avantio

Pourquoi passer à Beds24

Smart use and light interface.
Edgar
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Good overall system - but a bit complicated to set-up

Publié le 07/01/2023

Avantages

PriceFeaturesStability ServiceWiki online

Inconvénients

Price configuration a bit complicatedSet-up takes some timeAutomatic translations not availableApp for mobile not available

Réponse de Beds24.com

Thank you for your review. Just a small correction - we offer a mobile app which you can use to manage your bookings while away from your desk. The app is available for both iPhone and Android from Apples App Store and Googles Play Store.

Claudia
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Nie mehr ohne

Publié le 25/06/2020

Ich liebe dieses Programm. Wir haben eine kleine Pension mit 15 Zimmern und haben viele Jahre die...

Ich liebe dieses Programm. Wir haben eine kleine Pension mit 15 Zimmern und haben viele Jahre die üblichen stationären Programme genutzt. Vor 4 Jahren habe ich wegen des integrierten Channelmanagers begonnen, beds24 zu nutzen. Zuerst nur testweise und, weil ich nicht wusste, ob der Import über Portale wirklich so reibungslos funktioniert, parallel zum Hotelprogramm. Nach einem Jahr bin ich dann komplett umgestiegen und nutze beds24 inzwischen als einziges Verwaltungsprogramm. Es gibt scheinbar nichts, was dieses Programm nicht kann (man muss sich eben erst etwas einarbeiten): Zimmerverwaltung, Rechnungen, automatisierte, terminierte Gästekorrespondenz, automatische Preisanpassungen, Channels, Bilder... Statistiken, Berichte, Zahlungsabwicklungen etc. p.p. .... alles direkt online und für mich von überall nutzbar, auch am Handy, wenns mal sein muss. Ich bin äußerst zufrieden. Wenn mal etwas nicht klappt, ist der Support sehr schnell und kompetent.

Avantages

Beds24 bietet alles, was man braucht, um Prozesse zu automatisieren und den Überblick zu behalten.

Inconvénients

Manchmal ist die Oberfläche für Ungeübte etwas unübersichtlich. Aber man findet sich intuitiv schnell ein.

David
Note globale
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Best channel manager

Publié le 28/04/2021

Beds24 is not just a channel manager, but we use it for this purpose for many years. They maintain...

Beds24 is not just a channel manager, but we use it for this purpose for many years. They maintain their part of the software continuously and they update their endpoints all the time.
The customer service is fast to reply and react and they are always very helpful.

Avantages

All possible channels are supported. The few ones that are not, can be worked around using their general iCAL import/export functions.
Everything is easily configurable.
Highly customizable widgets can be easily embedded in any webpage.
Good documentation for every feature.
High availability.

Inconvénients

The administration user interface is sometimes a bit difficult. But the setup on these pages are usually a one-time thing, so this is not a real problem for most admins.

拓也
Note globale
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

民泊やゲストハウスの運営管理をするためのマストサービス

Publié le 29/08/2023

ねっぱんや海外のチャネルマネージャーなど、他サイトコントローラーやPMSを使用したことがありますが、価格面・機能面・サポート面などBeds24が優れているため、今ではBeds24なしでは宿の運営ができ...

ねっぱんや海外のチャネルマネージャーなど、他サイトコントローラーやPMSを使用したことがありますが、価格面・機能面・サポート面などBeds24が優れているため、今ではBeds24なしでは宿の運営ができません。

Avantages

非常に安価な料金で、宿泊施設の管理をするための全ての機能(以下)が使えること。-複数チャネルでの販売-在庫・料金の一元管理-客室管理-LINEやチェックインアプリ、スマートロック、決済サービス(Stripe)など、他サービスと簡単に無料で接続できること-自社予約エンジンが無料で使える

Inconvénients

宿の繁忙期前など、Beds24への問い合わせが急増する時期は、Beds24の新規使用を開始するまでに約2ヶ月の待ち時間が発生することがあります。あと自社予約エンジンの使い勝があまり良くありません。(無料で使えるので有難いのですが...)

Žiga
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great service, amazing support

Publié le 26/09/2020

Fantastic. amazing.

Fantastic. amazing.

Avantages

It helps sell our apartments in Piran with ease, allows integrations with Wordpress, Stripe for payments and the channel managment has not let us down once. In 5 years of usage, we never had overbookings, any errors in pricing.

Inconvénients

Anything that seemed hard to implement, the support team assisted instantly, with short explanations not having to read through endless manuals.

Lisa
Note globale
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Excellent support for non-technical people like myself

Publié le 29/01/2020

Very professional

Very professional

Avantages

Beds24.com is excellent. I am not technically minded/computer orientated but the personal support from Iuri at Beds24.com makes my life so much easier when I need help updating prices and have other questions.

Inconvénients

Would prefer if it wasn't self - service. If you could just send an email explaining what you'd like to achieve and if the beds24.com team could do it for you even at a higher cost it would be worth it.

TIm
Note globale
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

5-star service, 5-star support

Publié le 28/09/2020

Avantages

Its fairly complex to set up but this is because it does a lot and allows the user to configure everything you could possibly want to. As we come up with new innovative ideas for our sales operation, we find the Beds24 solution is already set up to handle them!

A special mention too for the support team who are prompt, courteous and know their product very well. No irrelevant cut and paste responses from this team!

Inconvénients

Its a very minor point but the support management system doesnt work as well if you reply direct from the email it sends - you need to log in and reply in the ticketing system. Also adding images to support issues is cumbersome.

Yury
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Excellent soft

Publié le 06/05/2021

Avantages

Excellent functionality, flexibility and stability! Chanel Manager did not let you down - this is very important in the hospitality industry (who knows and understands what I mean)

Inconvénients

In the beginning it is difficult to figure it out on your own, but as a reward - flexibility and functionality!

Pascale
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier commercial
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Beds 24 : very powerful and flexible software.

Publié le 21/03/2019

Avantages

What ever you want to set up, you will be able to do it. The customer service is always here to help. Whatever is the subject of your question. This answer will be there a few hours after you asked it.
Suggestions to improve the software : I made one A dew hours it was done ! With thanks for my good idea
The price is really lox compared to the other channel manager with numerous functions you will not be able to find in any other software.

Inconvénients

Thé old interface. Support only in English or german

Youri
Youri
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great piece of online software + everything around it

Publié le 30/11/2018

Beds24 has helped us a lot to work more efficient. In 7 years of using different PMS and channel...

Beds24 has helped us a lot to work more efficient. In 7 years of using different PMS and channel managers Beds24 has been the best by far.

Avantages

- A lot of funtions
- Very fast customer service
- Extensive wiki where you can find almost everything
- They keep getting better all the time

Inconvénients

I am obligated to leave 40 characters here but honestly don't have any con.

Sukomal
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Best Basic channel manager for small properties

Publié le 31/08/2020

Good experience

Good experience

Avantages

The Booking grid is an effective tool to manage bookings and inventory

Inconvénients

The integration problem can be a little tedious as you have to go through the online manual for any troubleshooting

Gurbia
Note globale
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Very happy with software and customer service

Publié le 11/06/2020

Beds24 have helped with syncing my calendars across all portals and managing my reservations...

Beds24 have helped with syncing my calendars across all portals and managing my reservations together on one platform at a price which is great value for money.

Avantages

After reading the support documents and using the setup wizard the software becomes easy to use. I have tried other software and in comparison, Beds24 is very complete, especially the booking engine which can be adapted to individual needs. The channel manager connection is also excellent.

Inconvénients

At the moment there is nothing I dislike about the software. There is some time needed initially to learn how it all works, however the support team are excellent and very quick at responding if you have any doubts.

Sylvain
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Switched from my previous channel manager to Beds24

Publié le 23/02/2021

Very pleased

Very pleased

Avantages

The customer service and online/Zoom support is second to none. At first it is not easy to navigate by yourself, I decided to use the 30 minutes free tuition and then a paid hour. The best return on investment I have made in a long time. The gentleman was extremely professional, knowledgeable and very pleasant. I now have all my properties up and running on Airbnb, booking.com and the other guys. Thank you

Inconvénients

Nothing to complain about, as said above before the tuition it is not very intuitive (no channel manager is) but after the tuition it is very easy to use

Dirk
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Super reponsive Customer Service

Publié le 27/09/2019

Avantages

Full functionality, API, customer service

Inconvénients

UI a bit "old fashioned", rates are very flexible -> rate plans should be added, though.