Dialfire

4,7 (18)
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Logiciel pour call centers (appels sortants) dans le cloud

Note globale

4,7 /5
(18)
Rapport qualité-prix
4,8/5
Fonctionnalités
4,6/5
Simplicité d'utilisation
4,7/5
Support client
4,9/5

100%
des utilisateurs recommandent cette application
Classer par

18 avis

José
Note globale
  • Secteur d'activité : Externalisation/délocalisation
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

LA Qualité du Support et le Service Client sont tout simplement Exceptionnel

Publié le 02/06/2022

Tout simplement Extra ordinaire, je n'ai que des éloges, nous avons été accompagné tout du long par...

Tout simplement Extra ordinaire, je n'ai que des éloges, nous avons été accompagné tout du long par l'équipe Support qui est vraiment la Brique essentielle de notre satisfaction vis a vis de dialfire.

Avantages

la rapidité et la facilité de mise en oeuvre , ainsi que le déploiement dans l'entreprise mais aussi pour une utilisation avec des personnes en Télé Travail.

Inconvénients

l'absence de documentation ou de formation sur le langage pour programmer des script ou faire des choses plus avancés.

Catherine
Note globale
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

pratique et très concret

Publié le 24/05/2022

Avantages

La facilité de mise en action et le confort qu'en tirent les opérateurs à l'utilisation. Le support technique est très réactif et très pertinent.

Inconvénients

Il manque l'une ou l'autre fonctionnalité pour se calquer à mon besoin précis , mais Dialfire est toujours là pour proposer des solutions et alternatives.

Jacob
Jacob
Note globale
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Powerful and support is very helpful to setup.

Publié le 07/01/2019

Creating and launching call center to rollup up on our leads and sales is an intimidating task. ...

Creating and launching call center to rollup up on our leads and sales is an intimidating task. Dial Fire has all the necessary elements so we can run a high volume contact center for a fraction of the costs and setup headaches. The support and follow up to help set up the system has been super helpful. Thanks for making a great product and providing everything I need to set it up. The impact in our business has already become apparent.

Avantages

Features, ease, and support... it does everything we would need and more.

Inconvénients

There is a learning curve... but it is a powerful software to learn.

Zeynel
Note globale
  • Secteur d'activité : Production audiovisuelle
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Outstanding Efficiency with Dialfire

Publié le 31/12/2022

Overall, our experience with Dialfire has been positive. We appreciate the ease of use and the...

Overall, our experience with Dialfire has been positive. We appreciate the ease of use and the ability to quickly manage customer outreach campaigns.

Avantages

Dialfire has been an invaluable asset to our customer service team. It has allowed us to easily manage large customer outreach campaigns, with its intuitive and user-friendly platform. It also provides a great way to track customer interactions, so that our team can quickly identify and address any customer issues.

Inconvénients

One downside to Dialfire is that it can be difficult to adjust existing campaigns, as it requires a lot of manual work. Additionally, the customer service team has found that the automation features can be a bit finicky.

Luca
Note globale
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

A stable, growing and functional with a great support!

Publié le 01/02/2022

Very satisfied. Even in stressful and fast situations, the support was always calm and professional....

Very satisfied. Even in stressful and fast situations, the support was always calm and professional. I would like to express a special log for the employee [SENSITIVE CONTENT]
. [SENSITIVE CONTENT]
thinks actively and enriches us with fresh ideas and implementation options. A real added value for Dialfire.

Avantages

Dialfire can be used very flexibly and individually. It allows automation to connect your own processes.

Inconvénients

The administrator should be given more options here. The documentation should be developed a little further and made more understandable.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

Dialfire is a great callcenter platform, that can be set up really quickly and easily.

Publié le 08/11/2017

Avantages

It was really easy to set up. I did not have to install anything. Right after signing up I imported my contact list and it worked right away. Then I added my users and the caller id and I could start immediately. Dialfire build the contact formular based on the import. It was really straightforward. I decided to add some additional fields, which was a matter of a few clicks.

Later on when I wanted to see the statistics I asked via the Dialfire chat and they helped me right away. I selected the fields I am interested in and Dialfire build the statistic right away. The support also told me about a wallboard, which I then created in 3 clicks. It is now displayed to my agents and especially the Team leaders like to see the progress.

Inconvénients

0/1500
It is not ideal for inbound projects that are not campaign-based as it does not include an IVR.

Cliff Ian
Note globale
  • Secteur d'activité : Externalisation/délocalisation
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Remotodojo on Dialfire

Publié le 18/08/2022

It is really convenient as you can just upload your leads in dialfire. You can use excel, csv, and...

It is really convenient as you can just upload your leads in dialfire. You can use excel, csv, and etc. Plus the flexibility it gives when editing the columns and you can just directly call after uploading. Basically a plug and play system, very easy to use, and no extensive setup needed. I also really love their payment scheme where you only pay what functionality you use which saves us a lot of money.

Avantages

There are tons to like with Dialfire. First is they have an option where you only pay what functionality you use. In today's time, most of dialers have this premium payment scheme when you only use certain functionalities and I certainly believe that it's a waste of money.

Inconvénients

There's no really con but I have noticed that sometimes their dialing lags up, maybe it's also because of our internet connection. Not really a deal breaker.

Fabio
Note globale
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

This is the best dialer I have ever used

Publié le 01/02/2022

Avantages

What I like most about Dialfire is the flexibility and ease of implementing new campaign structures, so it's completely adaptable to needs and anyone can customize it exactly how they want.

Inconvénients

I currently have no points that I would like to emphasize negatively

Benjamin
Note globale
  • Secteur d'activité : Externalisation/délocalisation
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

A comprehensive solution at scalable costs

Publié le 08/11/2017

With Dialfire we were able to improve efficiency. With the solution even complex campaigns can be...

With Dialfire we were able to improve efficiency. With the solution even complex campaigns can be realized without much effort.

Avantages

The solution is easy to implement and works well on our systems. The support is very easy to reach and always competent.

Inconvénients

The documentation and manuals are good and up-to-date, but could be a bit more extensive at one point or another.

Benedikt
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Very easy and smart to handle cloud dialer with cheap prices.

Publié le 07/11/2017

Avantages

The handling of the dialer is very smart and easy. Very good and fast dialing combined with cheap prices. The software is web-based and usable all over the world. Recommendable for most of the callcentres.

Inconvénients

Nothing special, sometimes in campaigns with more than 10 million data a little slow querys. Not very disturbing.

Bojan
Bojan
Note globale
  • Secteur d'activité : Externalisation/délocalisation
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Great software for small campaigns, easy to set up and run

Publié le 17/08/2018

Avantages

We used Dialfire to run a few telemarketing campaigns. It was very easy to set up and have it running within less than an hour. Great customer support. Easy to top us as they accept CC's, some other CRM's don't, which make it difficult to start of a campaign quickly. They don't charge licence or admin fees, the only fees is the telecom/impulse per minute. Good statistics for a free software. Multiple dialing options. A lifesaver.

Inconvénients

Slightly more expensive impulse fees than other CRM's, however no licence fee.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Recherche
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Great Call Center Software

Publié le 19/09/2018

Good experience

Good experience

Avantages

1) Easy to set up and use 2) Good support from the customer support team

Inconvénients

Must work on pricing structure to be more competitive in the market

Antje
Note globale
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Professionelle, flexible und transparente Software-Lösung zur Anbindung mehrerer Sub-Callcenter

Publié le 12/05/2022

Wir nutzen Dialfire zur Außendienstterminierung und können so mehrere unterschiedliche Callcenter...

Wir nutzen Dialfire zur Außendienstterminierung und können so mehrere unterschiedliche Callcenter an das System anbinden. Der große Vorteil ist ein einheitliches System, man kann die einzelnen Center vergleichen und hat alle Ergebnisse gebündelt.

Avantages

- flexibel anzupassen und zu erweitern
- Anbindung an externe Systeme
- jederzeit und von überall aus sehr einfach zu verwenden

Inconvénients

Priorisierungsmöglichkeiten in Abhängigkeit zueinander

Eren
Note globale
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Erstklassige Software

Publié le 22/06/2023

Avantages

Die Software hat mir sehr viel Arbeit abgenommen! Vor allem der Support ist blitzschnell, zuverlässig und kompetent!

Inconvénients

hängt manchmal ein wenig, sodass man die Seite neu laden muss

Patricia
Note globale
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Teylor

Publié le 01/06/2022

Super Support

Super Support

Avantages

Preis-Leistung, Support, Nutzungsmöglichkeiten der Steuerung von Kampagnen

Inconvénients

anfängliche Probleme mit Schnittstellen zu anderen Programmen / Software

Maximilian
Note globale
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Best in Class / Top-Tier Support & Business Process understanding

Publié le 13/09/2022

Best in class from my point of view

Best in class from my point of view

Avantages

Dialfire is very easy to use and the onboarding for new colleagues is a no-brainer. There is nothing that can happen or be done wrong.

Inconvénients

The Reporting serves everything you need except the terms, you have to rewrite some terms for a better understanding on the management level

María
Note globale
  • Secteur d'activité : Système judiciaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Rapidez, soluciones y amabilidad

Publié le 01/06/2022

Buena gestión, rapidez y amabilidad. Siempre dispuestos a ayudar.

Buena gestión, rapidez y amabilidad. Siempre dispuestos a ayudar.

Avantages

Muy buen soporte. Te ayudan en todo momento y gestionan con mucha rapidez

Inconvénients

Me ha gustado todo hasta el momento. Soporte te ayuda en todo momento de manera rápida y eficaz

Jason
Note globale
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Phones handled with ease

Publié le 14/08/2021

Overall things have gone well and I feel this will be a benefit as we learn more

Overall things have gone well and I feel this will be a benefit as we learn more

Avantages

Dial fire makes it easy tier for us to reach multiple customers.

Inconvénients

Would like a smoother interface into my CRM