Avis clients sur Dialfire
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18 avis
- Secteur d'activité : Externalisation/délocalisation
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
LA Qualité du Support et le Service Client sont tout simplement Exceptionnel
Publié le 02/06/2022
Tout simplement Extra ordinaire, je n'ai que des éloges, nous avons été accompagné tout du long par...
Tout simplement Extra ordinaire, je n'ai que des éloges, nous avons été accompagné tout du long par l'équipe Support qui est vraiment la Brique essentielle de notre satisfaction vis a vis de dialfire.
Avantages
la rapidité et la facilité de mise en oeuvre , ainsi que le déploiement dans l'entreprise mais aussi pour une utilisation avec des personnes en Télé Travail.
Inconvénients
l'absence de documentation ou de formation sur le langage pour programmer des script ou faire des choses plus avancés.
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
pratique et très concret
Publié le 24/05/2022
Avantages
La facilité de mise en action et le confort qu'en tirent les opérateurs à l'utilisation. Le support technique est très réactif et très pertinent.
Inconvénients
Il manque l'une ou l'autre fonctionnalité pour se calquer à mon besoin précis , mais Dialfire est toujours là pour proposer des solutions et alternatives.
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Powerful and support is very helpful to setup.
Publié le 07/01/2019
Creating and launching call center to rollup up on our leads and sales is an intimidating task. ...
Creating and launching call center to rollup up on our leads and sales is an intimidating task. Dial Fire has all the necessary elements so we can run a high volume contact center for a fraction of the costs and setup headaches. The support and follow up to help set up the system has been super helpful. Thanks for making a great product and providing everything I need to set it up. The impact in our business has already become apparent.
Avantages
Features, ease, and support... it does everything we would need and more.
Inconvénients
There is a learning curve... but it is a powerful software to learn.
- Secteur d'activité : Production audiovisuelle
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Outstanding Efficiency with Dialfire
Publié le 31/12/2022
Overall, our experience with Dialfire has been positive. We appreciate the ease of use and the...
Overall, our experience with Dialfire has been positive. We appreciate the ease of use and the ability to quickly manage customer outreach campaigns.
Avantages
Dialfire has been an invaluable asset to our customer service team. It has allowed us to easily manage large customer outreach campaigns, with its intuitive and user-friendly platform. It also provides a great way to track customer interactions, so that our team can quickly identify and address any customer issues.
Inconvénients
One downside to Dialfire is that it can be difficult to adjust existing campaigns, as it requires a lot of manual work. Additionally, the customer service team has found that the automation features can be a bit finicky.
- Secteur d'activité : Assurance
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
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Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
A stable, growing and functional with a great support!
Publié le 01/02/2022
Very satisfied. Even in stressful and fast situations, the support was always calm and professional....
Very satisfied. Even in stressful and fast situations, the support was always calm and professional. I would like to express a special log for the employee [SENSITIVE CONTENT]
. [SENSITIVE CONTENT]
thinks actively and enriches us with fresh ideas and implementation options. A real added value for Dialfire.
Avantages
Dialfire can be used very flexibly and individually. It allows automation to connect your own processes.
Inconvénients
The administrator should be given more options here. The documentation should be developed a little further and made more understandable.
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
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Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
Dialfire is a great callcenter platform, that can be set up really quickly and easily.
Publié le 08/11/2017
Avantages
It was really easy to set up. I did not have to install anything. Right after signing up I imported my contact list and it worked right away. Then I added my users and the caller id and I could start immediately. Dialfire build the contact formular based on the import. It was really straightforward. I decided to add some additional fields, which was a matter of a few clicks.
Later on when I wanted to see the statistics I asked via the Dialfire chat and they helped me right away. I selected the fields I am interested in and Dialfire build the statistic right away. The support also told me about a wallboard, which I then created in 3 clicks. It is now displayed to my agents and especially the Team leaders like to see the progress.
Inconvénients
0/1500
It is not ideal for inbound projects that are not campaign-based as it does not include an IVR.
- Secteur d'activité : Externalisation/délocalisation
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
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Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Remotodojo on Dialfire
Publié le 18/08/2022
It is really convenient as you can just upload your leads in dialfire. You can use excel, csv, and...
It is really convenient as you can just upload your leads in dialfire. You can use excel, csv, and etc. Plus the flexibility it gives when editing the columns and you can just directly call after uploading. Basically a plug and play system, very easy to use, and no extensive setup needed. I also really love their payment scheme where you only pay what functionality you use which saves us a lot of money.
Avantages
There are tons to like with Dialfire. First is they have an option where you only pay what functionality you use. In today's time, most of dialers have this premium payment scheme when you only use certain functionalities and I certainly believe that it's a waste of money.
Inconvénients
There's no really con but I have noticed that sometimes their dialing lags up, maybe it's also because of our internet connection. Not really a deal breaker.
- Secteur d'activité : Conseil en gestion
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
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Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
This is the best dialer I have ever used
Publié le 01/02/2022
Avantages
What I like most about Dialfire is the flexibility and ease of implementing new campaign structures, so it's completely adaptable to needs and anyone can customize it exactly how they want.
Inconvénients
I currently have no points that I would like to emphasize negatively
- Secteur d'activité : Externalisation/délocalisation
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
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Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
A comprehensive solution at scalable costs
Publié le 08/11/2017
With Dialfire we were able to improve efficiency. With the solution even complex campaigns can be...
With Dialfire we were able to improve efficiency. With the solution even complex campaigns can be realized without much effort.
Avantages
The solution is easy to implement and works well on our systems. The support is very easy to reach and always competent.
Inconvénients
The documentation and manuals are good and up-to-date, but could be a bit more extensive at one point or another.
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
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Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Very easy and smart to handle cloud dialer with cheap prices.
Publié le 07/11/2017
Avantages
The handling of the dialer is very smart and easy. Very good and fast dialing combined with cheap prices. The software is web-based and usable all over the world. Recommendable for most of the callcentres.
Inconvénients
Nothing special, sometimes in campaigns with more than 10 million data a little slow querys. Not very disturbing.
- Secteur d'activité : Externalisation/délocalisation
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
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Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Great software for small campaigns, easy to set up and run
Publié le 17/08/2018
Avantages
We used Dialfire to run a few telemarketing campaigns. It was very easy to set up and have it running within less than an hour. Great customer support. Easy to top us as they accept CC's, some other CRM's don't, which make it difficult to start of a campaign quickly. They don't charge licence or admin fees, the only fees is the telecom/impulse per minute. Good statistics for a free software. Multiple dialing options. A lifesaver.
Inconvénients
Slightly more expensive impulse fees than other CRM's, however no licence fee.
- Secteur d'activité : Recherche
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
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Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Great Call Center Software
Publié le 19/09/2018
Good experience
Good experience
Avantages
1) Easy to set up and use 2) Good support from the customer support team
Inconvénients
Must work on pricing structure to be more competitive in the market
- Secteur d'activité : Conseil en gestion
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
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Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Professionelle, flexible und transparente Software-Lösung zur Anbindung mehrerer Sub-Callcenter
Publié le 12/05/2022
Wir nutzen Dialfire zur Außendienstterminierung und können so mehrere unterschiedliche Callcenter...
Wir nutzen Dialfire zur Außendienstterminierung und können so mehrere unterschiedliche Callcenter an das System anbinden. Der große Vorteil ist ein einheitliches System, man kann die einzelnen Center vergleichen und hat alle Ergebnisse gebündelt.
Avantages
- flexibel anzupassen und zu erweitern
- Anbindung an externe Systeme
- jederzeit und von überall aus sehr einfach zu verwenden
Inconvénients
Priorisierungsmöglichkeiten in Abhängigkeit zueinander
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
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Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Erstklassige Software
Publié le 22/06/2023
Avantages
Die Software hat mir sehr viel Arbeit abgenommen! Vor allem der Support ist blitzschnell, zuverlässig und kompetent!
Inconvénients
hängt manchmal ein wenig, sodass man die Seite neu laden muss
- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
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Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Teylor
Publié le 01/06/2022
Super Support
Super Support
Avantages
Preis-Leistung, Support, Nutzungsmöglichkeiten der Steuerung von Kampagnen
Inconvénients
anfängliche Probleme mit Schnittstellen zu anderen Programmen / Software
- Secteur d'activité : Conseil en gestion
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
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Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Best in Class / Top-Tier Support & Business Process understanding
Publié le 13/09/2022
Best in class from my point of view
Best in class from my point of view
Avantages
Dialfire is very easy to use and the onboarding for new colleagues is a no-brainer. There is nothing that can happen or be done wrong.
Inconvénients
The Reporting serves everything you need except the terms, you have to rewrite some terms for a better understanding on the management level
- Secteur d'activité : Système judiciaire
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
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Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Rapidez, soluciones y amabilidad
Publié le 01/06/2022
Buena gestión, rapidez y amabilidad. Siempre dispuestos a ayudar.
Buena gestión, rapidez y amabilidad. Siempre dispuestos a ayudar.
Avantages
Muy buen soporte. Te ayudan en todo momento y gestionan con mucha rapidez
Inconvénients
Me ha gustado todo hasta el momento. Soporte te ayuda en todo momento de manera rápida y eficaz
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Phones handled with ease
Publié le 14/08/2021
Overall things have gone well and I feel this will be a benefit as we learn more
Overall things have gone well and I feel this will be a benefit as we learn more
Avantages
Dial fire makes it easy tier for us to reach multiple customers.
Inconvénients
Would like a smoother interface into my CRM