Avis clients sur Sentinel RMS/LDK/EMS

Sentinel RMS/LDK/EMS

Enterprise Software License Management Solutions

4.7/5 (3 avis)
Carl T.
Traduire avec Google Translate

EMS for Enterprise

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 11/07/2019
Provenance de l'avis : Capterra

My organization uses all of these Sentinel solutions and we are happy with the features and support from Thales.

Avantages

The Sentinel EMS provides the features needed to support an increasing number of SaaS solutions marketed by my organization.

Inconvénients

It would be nice if the Enhanced Partner Portal used with the Sentinel EMS based more in the Cloud to ease maintenance tasks.

Traduire avec Google Translate

Réponse de Gemalto

Thank you for your feedback Carl. This has been noted as we seek to consistently improve our solutions to provide the very best user-experience for our customers.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

8.0/10
Utilisateur vérifié
Traduire avec Google Translate

Reliable software licensing option!

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 31/07/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Features, flexibility. We have customers on multiple platforms (Mac, Linux, Windows). Features are virtually endless!!!

Inconvénients

The complexity to configure and update seem to never go away. Customer service improved tremendously over past 2 or so years. Used Gemalto for 10+years.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

10.0/10
Ananya T.
Traduire avec Google Translate

I just want to say, good customer support

Publié le 05/10/2015
Provenance de l'avis : Capterra

Cons: Data tracking not enough detailed
>licence renewal system not good as per UI perspective

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client