Avis clients sur Qminder

Qminder
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87 avis

- Secteur d'activité : Vente en gros
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Great product
Publié le 04/04/2022
10/10
10/10
Avantages
Being aple to track walkin customers and pull up the data.
Inconvénients
Nothing I can think of. I enjoy the software.
- Secteur d'activité : Relations publiques et communications
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Great!
Publié le 16/06/2023
It's very easy to understand and it's simplicity to navigate is great and i like simplicity.
It's very easy to understand and it's simplicity to navigate is great and i like simplicity.
Avantages
How very simple and easy to navigate throughout the different icons.
Inconvénients
If only the left hand side bar can separate the names once you have selected or called up the name.
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
product review
Publié le 04/04/2022
it has helped with our patient flow and quickness of serving our patients
it has helped with our patient flow and quickness of serving our patients
Avantages
this product was easy to learn and is easy for our patient to learn
Inconvénients
it sometimes has glitz in it to where it doesn't work properly
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Helpful
Publié le 14/06/2023
Avantages
The ease of use in making sure our patients are taken care of in a timely manner.
Inconvénients
I honestly have no issues with it at all.
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Review for Qminder
Publié le 14/06/2023
Avantages
What I like most about Qminder is how user friendly it is.
Inconvénients
My least favorite quality about Qminder is when it freezes, it will often say "Adding to waitlist" but will not move forward.
- Secteur d'activité : Ressources humaines
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Report
Publié le 14/06/2023
Avantages
How easy it is to use. Being able to see waitlist.
Inconvénients
Sometimes it malfunctions and will continuously repeat a persons name. Even though they have been attended to.

- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Maintaining Flows and Queues of Visitors.
Publié le 18/03/2021
It helps in gathering customer data and information. People don’t have to wait for a long time in...
It helps in gathering customer data and information. People don’t have to wait for a long time in long queues. It helps in gathering name and other information related to customers and helps in informing them about their queue status. It helps in providing customized experiences to visitors. The queue management system is perfect for clinics, schools, and big stores. It helps in notifying automatically
Avantages
It helps in maintaining flows of visitor and managing waiting lines. It allows visitors to check-in for getting services through their mobile devices from anywhere like homes or waiting in their cars. It helps in social distancing and minimizing the risks. It provides seamless queuing management systems. It provides actionable insights and helps in reducing operational waste. A queue management system helps in making every job easier.
Inconvénients
It has limited tools for extracting more data. Its user interface needs some improvements. It may slow down sometimes and not able to notify you about queues status. Some controlling and customizing features need some improvements.
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Qminder is a great product
Publié le 14/03/2019
Qminder has drastically improved our workflow by streamlining the process of how patients sign in....
Qminder has drastically improved our workflow by streamlining the process of how patients sign in. We now have a way to track our wait time and service time, and have statistics at our fingertips!
I like that we have our own client representative; it makes communication easier and more direct. Qminder seems to really care about their customers because they seek feedback and they are constantly enhancing their product. Honestly, our business relationship feels more like a partnership.
Avantages
Qminder has drastically improved our workflow by streamlining the process of how patients sign in. We now have a way to track our wait time and service time, and have statistics at our fingertips! It is easy to use for everyone (even those that struggle with technology). I like that Qminder is constantly working to add enhancements and improve their software.
Inconvénients
I really don't have any complaints, Qminder is a great product for a great value.
- Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Easy to use queue management tool to improve student experience
Publié le 29/03/2019
This is one of my favourite bits of software to manage. It always works, has a great UI, the...
This is one of my favourite bits of software to manage. It always works, has a great UI, the students and staff both like it (which never happens with anything else), and it's always a joy to speak to the Qminder team and they keep adding even more awesome new features, which make an already great product even better. For something that seems quite a simple premise, they've entirely nailed the delivery. The stats are extremely powerful as well in order to evaluate the service.
Avantages
It's simple to ease and very effective at what it does - It's straightforward for students to get the hang of and simple for staff to serve them with and keep track of what's happening
Inconvénients
I can honestly say there's nothing I dislike about this software.
- Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Excellent app, easy to use, quick setup
Publié le 16/05/2019
Qminder allows us to help our employees with their productivity. They have the option of waiting...
Qminder allows us to help our employees with their productivity. They have the option of waiting for their turn or go back to their desks for work and receive a text message that their turn is up. Contacts can easily see the queue and their place in it. It is also giving us a way to report on tech support issues encountered through out the day. We can spot trends and report issues to the appropriate stake holders to review.
Avantages
Set up was very simple. We used this as a replacement for another queuing app, and we were up and going within an hour. The staff is very helpful and responsive. They even reached out to us proactively when they noticed something we had not completed in a queuing line one day and told us how to fix it. I also like the ability to add information to tickets that allows us to run reporting on what issues are popping up.
Inconvénients
Would love to see the ability to schedule an appointment with Qminder
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
utilizando Qminder en la organización.
Publié le 30/03/2023
una buena experiencia manejando Qminder. en general, el sistema es de facil manejo y con un buen...
una buena experiencia manejando Qminder. en general, el sistema es de facil manejo y con un buen soporte. que incluso lo agregaron en su pagina principal con un chat.
Avantages
Lo que me ha gustado de Qminder, es que últimamente tuvo una actualización donde se puede visualizar la atención que esta en curso. y adicional si el registro en atención tiene mucho tiempo de estar activo, Qminder envía un correo electrónico dando aviso que esa atención se encuentra en un tiempo muy extendido, y personalmente me ha ayudado porque me ha salvado de tener atenciones que no deben tener un tiempo muy extenso y que por otras actividades olvide.
Inconvénients
al inicio cuando se integro el sistema de Magellan o CS global. se nos hacia complicado la interaccion de ambos sistemas, pero en realidad Qminder tiene una buena interfaz y todo era de costumbre, algo que me parece un poco desventajoso es que, cuando los registros son muy antiguos. ya no aparecen.
- Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Qminder
Publié le 23/03/2023
En mi experiencia, facilita en gran medida el registro de visitas y permite llevar un numero real...
En mi experiencia, facilita en gran medida el registro de visitas y permite llevar un numero real de las visitas diarias, semanales y mensuales.
Avantages
Se me ha facilitado desde el principio para el registro de mis visitas y llevar seguimiento de mi desempeño de igual manera para verificar información a lo largo de mi turno
Inconvénients
Lo que no me gusta es que el boton de jalar el turno y terminarlo esta en el mismo lugar, si por algun accidente das doble clic puedes llegar a terminar el turno apenas iniciado.
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Qmindes es una herramienta que te mejora tu espera
Publié le 23/03/2023
Avantages
lo amigable que es para el usuario y lo sencillo de utilizar
Inconvénients
al momento de ver los reportes que sea mas sencillo la muestra de los perfiles d elos visitantes
- Secteur d'activité : Services sans fil
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
excelente herramienta de trabajo para el servicio y atencion a clientes
Publié le 24/03/2023
me gusta bastante es facil de configurar y de entender y usr por el personal y clientes
me gusta bastante es facil de configurar y de entender y usr por el personal y clientes
Avantages
la facilidad de usarlo y lo accesible de aprender
Inconvénients
todo me ha gustado de momento, me parece una excelnte herramientas
- Secteur d'activité : Relations gouvernementales
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Senior Supervisor
Publié le 28/11/2022
I’ve worked with it for 3 years and I love it . Very user friendly
I’ve worked with it for 3 years and I love it . Very user friendly
Avantages
I like that it tracks customer flow along with service time . It also shows trends in the business needs.
Inconvénients
Texting is an additional cost and it’s very convenient tool
- Secteur d'activité : Vente en gros
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Clean Easy to Use Qminder Interface
Publié le 16/12/2022
Avantages
The weekly and monthly tracking as well as helping people know when they are next.
Inconvénients
Other than it wigging out every now and then and having to reload it completely there isn't much to complain about.
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
qminder review
Publié le 09/01/2023
awesome
awesome
Avantages
This fills all our needs and is easy to use for use as well as our customers
Inconvénients
none.This fills all our needs and is easy to use for use as well as our customers
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Easy and manageable software
Publié le 24/12/2022
Overly, I feel it is very user friendly and easily manageable.
Overly, I feel it is very user friendly and easily manageable.
Avantages
I love how it keeps things simple, easy to use and very easy to update and manage with multiple areas of the hospital to know who is where and what time and how long they have been there to ensure we meet expectations of little wait times and great customer service.
Inconvénients
The thing I dislike the most is how complicated it is to edit a profile. I found the only and effective way to do so is delete it and than create a new one with the corrected information.
- Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Qminder makes it easy
Publié le 25/11/2022
Ever since I was interduce to the Qminder , it helps maintain our customer experience from the...
Ever since I was interduce to the Qminder , it helps maintain our customer experience from the moment they walk in the door.
Avantages
We use it to track our customers wait time until they are served. Also to see how long we spend with each customer
Inconvénients
It fits our needs so I can really find any negative about the service.
- Secteur d'activité : Administration publique
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Efficiency of Qminder
Publié le 06/04/2022
Easy and simple
Easy and simple
Avantages
Easy to use on the daily, no problem whatsoever
Inconvénients
Sometimes it glitches, but very rarely so no other complain
- Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great Queue Management Tool
Publié le 28/03/2019
Avantages
Keep your customers organized in different lines, reorder, remove and put customers back into the queue after they've been called. Contact them via text message, open up customer's accounts straight from the Qminder tool and get powerful performance insight that are location based and individual performance insight.
Inconvénients
Sometimes agents forget to mark customers as served and there's no way to edit their service time, which can affect the performance data.
- Secteur d'activité : Produits pharmaceutiques
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
simplified Qminder
Publié le 08/09/2019
it is awesome experience with Qminder. i am using free trail version and thinking for switching on...
it is awesome experience with Qminder. i am using free trail version and thinking for switching on Qminder it is having ability to make workflow streamline.
we can have track every customer who visit us.
Avantages
Qminder makes customer queue management simple & easy for your customers and rewarding for your business too.
Qminder gathers each visitors name for a more personalise experience and informs us them in real-time of their queue status.
Qminder let us know the who sho is the customer and why he is coming for.
Inconvénients
I would like to see more updates like for opening and closing times.
other than this i don't think Qminder have any cons.
- Secteur d'activité : Équipements publics
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Essential Queue management
Publié le 01/04/2019
Avantages
Qminder has all the features we need in a simple format with no unnecessary fluff.
Inconvénients
The trade off to simplicity is limited customization in some areas. Also, it would be nice if the branding wasn't in a more expensive teir.
- Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Great Software to use
Publié le 31/03/2019
Avantages
Easy to use
Pretty interface
What i like the most is the Weekly Summary :)
Inconvénients
Nothing all fine with me and i didn’t face any issue in the last period
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Love this program!
Publié le 28/03/2019
Avantages
I love that you can add notes, labels and even chat with the customer.
Inconvénients
The overall look of qminder seems a bit ugly and out of date. Please give it a refresh on the UI