Qminder

Solution de mise en file d'attente pour les personnes sans rendez-vous et les files d'attente dans les magasins

Note globale

4,8 /5
(86)
Rapport qualité-prix
4,8/5
Fonctionnalités
4,8/5
Simplicité d'utilisation
4,9/5
Support client
4,7/5

99%
des utilisateurs recommandent cette application
Classer par

86 avis

Kim
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

A Great Queue & Waiting Line Management System!

Publié le 23/12/2022

Avantages

This software is beautifully designed and super-easy to use. It has a ton of features and allows customization for the user needs of your organization. The company is very responsive to user problems and issues that arise on a daily basis, and their development team is amazing when it comes to updating the platform's look and functionality.

Inconvénients

I've previously worked as a software trainer and beta-tester and feel like I have very high standards for any software I use and I can honestly say that this platform is exceptional and has allowed our company to better serve the thousands of students we work with each year!

Gary
Note globale
  • Secteur d'activité : Enseignement supérieur
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

QMinder at the Kit Store

Publié le 14/03/2019

Since we started using QMinder we have seen an improvement in the interaction and usage of our...

Since we started using QMinder we have seen an improvement in the interaction and usage of our department. Confused staff and students are a thing of the past with everyone aware of how to approach the queue that builds up at our department on a daily basis.

Avantages

QMinder allows my department to ensure students are able to have peace of mind that they're in a real queue and will be dealt with by a staff member promptly. Having images of the staff members also means the students know who to approach at the department.

The stats function allow us to review our staff rota and identify any pinch points in our service to ensure we're delivering a well staffed service.

Inconvénients

I would like to see more options for opening and closing times, currently, due to our working hours, when we close QMinder, some students believe us to be closed for the entire day, even if we're just breaking for lunch.

The ability to personalise and edit the messages displayed on the TV screen would be a huge assistance to my department too.

Linda
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

product review

Publié le 04/04/2022

it has helped with our patient flow and quickness of serving our patients

it has helped with our patient flow and quickness of serving our patients

Avantages

this product was easy to learn and is easy for our patient to learn

Inconvénients

it sometimes has glitz in it to where it doesn't work properly

Mackenzie
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Competitive and customizable queue software

Publié le 16/12/2022

We are able to navigate the line in adoptions with ease, differentiating patrons from walk ins...

We are able to navigate the line in adoptions with ease, differentiating patrons from walk ins compared to appointments. It also allows an easy way to separate patrons based off of the animal they are interested in - dogs, cats, or rodents.

Avantages

The desks, lines, clerks, customizable fields, and reporting that is involved is very user friendly from both the management and customer sides

Inconvénients

Glitches occur on the TV display, as well as the iPads themselves. There is great customer service that has been very helpful in these cases

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Qminder experience

Publié le 28/03/2019

This is the second time I use it for different businesses as administrator and every time I find...

This is the second time I use it for different businesses as administrator and every time I find something extra to do.

Avantages

Is a tool really really easy to use and you can make multiple service lines according to the business needs.

Inconvénients

The option to link the app to google sheets is not as easy as it seems, I think it'd be better if you add the option to download the reports either google sheets or excel.

Jennifer
Note globale
  • Secteur d'activité : Relations gouvernementales
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Senior Supervisor

Publié le 28/11/2022

I’ve worked with it for 3 years and I love it . Very user friendly

I’ve worked with it for 3 years and I love it . Very user friendly

Avantages

I like that it tracks customer flow along with service time . It also shows trends in the business needs.

Inconvénients

Texting is an additional cost and it’s very convenient tool

Ari
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Review for Qminder

Publié le 14/06/2023

Avantages

What I like most about Qminder is how user friendly it is.

Inconvénients

My least favorite quality about Qminder is when it freezes, it will often say "Adding to waitlist" but will not move forward.

Mickel
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Helpful

Publié le 14/06/2023

Avantages

The ease of use in making sure our patients are taken care of in a timely manner.

Inconvénients

I honestly have no issues with it at all.

Emily
Note globale
  • Secteur d'activité : Matériaux de construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

From the Front Office

Publié le 14/06/2023

It helpful to see everyone that is checked in, it is also helpful for looking up past check-ins.

It helpful to see everyone that is checked in, it is also helpful for looking up past check-ins.

Avantages

I like knowing who has the client checked in. I like the ease of switching locations.

Inconvénients

If a person is claimed by someone they have to release the Q before another person can claim it.

yubrea
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

QMINDER AND YOU

Publié le 27/12/2023

Avantages

IT IS EFFICIENT FOR PATIENT REGISTRATION

Inconvénients

NOTHING AT ALL, IT MEETS MY EXPECTATIONS

Jose Alberto
Note globale
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Qminder en mi vida

Publié le 23/03/2023

Los problemas que ha solucionado es tener una medición en cuanto atenciones y recopilación de datos...

Los problemas que ha solucionado es tener una medición en cuanto atenciones y recopilación de datos que son necesarios para llevar acabo nuestra operación, aunado a ello facilita el control de visitas y atenciones

Avantages

Los detalles de la información que necesito

Inconvénients

A veces la viabilidad de dejar algunos campos en blanco, los cuales no te permite dejar en blanco, debido a que existes circunstancias donde no siempre se tiene el dato

fernando Isai
Note globale
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Qmindes es una herramienta que te mejora tu espera

Publié le 23/03/2023

Avantages

lo amigable que es para el usuario y lo sencillo de utilizar

Inconvénients

al momento de ver los reportes que sea mas sencillo la muestra de los perfiles d elos visitantes

talina
Note globale
  • Secteur d'activité : Services sans fil
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

excelente herramienta de trabajo para el servicio y atencion a clientes

Publié le 24/03/2023

me gusta bastante es facil de configurar y de entender y usr por el personal y clientes

me gusta bastante es facil de configurar y de entender y usr por el personal y clientes

Avantages

la facilidad de usarlo y lo accesible de aprender

Inconvénients

todo me ha gustado de momento, me parece una excelnte herramientas

Karla
Note globale
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Que pienso de Qminder

Publié le 30/03/2023

Avantages

Lo fácil de utilizar cada, al usarlo la primera vez de inmediato se volvió familiar.

Inconvénients

Las primeras actualizaciones dieron inconvenientes en temas de servicio al usuario

eric
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

qminder review

Publié le 09/01/2023

awesome

awesome

Avantages

This fills all our needs and is easy to use for use as well as our customers

Inconvénients

none.This fills all our needs and is easy to use for use as well as our customers

Carlos
Note globale
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Fine

Publié le 03/05/2022

Avantages

Is easy to used and i have visual for all movement.

Inconvénients

Visual Client for attendance, we need Qminder in Waiting room for visual assistence

Sedric
Sedric
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Great product

Publié le 04/04/2022

10/10

10/10

Avantages

Being aple to track walkin customers and pull up the data.

Inconvénients

Nothing I can think of. I enjoy the software.

Catherine
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Easy set-up and use!

Publié le 28/03/2019

GREAT! Very easy to use for our clients and staff

GREAT! Very easy to use for our clients and staff

Avantages

I can make all the changes myself -very easy

Inconvénients

Launch of new features are not always 100% ready

zainab
Note globale
  • Secteur d'activité : Administration publique
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

easy to use

Publié le 14/06/2023

streamlining client

streamlining client

Avantages

easy to use, ability to text client and leave notes

Inconvénients

unable to reopen closed tickets which is needed when client has multiple needs

rebeca
Note globale
  • Secteur d'activité : Administration publique
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Efficiency of Qminder

Publié le 06/04/2022

Easy and simple

Easy and simple

Avantages

Easy to use on the daily, no problem whatsoever

Inconvénients

Sometimes it glitches, but very rarely so no other complain

Joshua
Note globale
  • Secteur d'activité : Équipements publics
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Essential Queue management

Publié le 01/04/2019

Avantages

Qminder has all the features we need in a simple format with no unnecessary fluff.

Inconvénients

The trade off to simplicity is limited customization in some areas. Also, it would be nice if the branding wasn't in a more expensive teir.

Mohamed
Note globale
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Great Software to use

Publié le 31/03/2019

Avantages

Easy to use
Pretty interface
What i like the most is the Weekly Summary :)

Inconvénients

Nothing all fine with me and i didn’t face any issue in the last period

Carleigh
Note globale
  • Secteur d'activité : Équipement et fournitures de bureau
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Qminder review

Publié le 27/12/2022

I have always had a positive experience with qminder due to the communication skills it provides.

I have always had a positive experience with qminder due to the communication skills it provides.

Avantages

It is extremely helpful when communicating with patients as well as staff.

Inconvénients

I do not dislike anything about this software.

Jessica
Note globale
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Easy and manageable software

Publié le 24/12/2022

Overly, I feel it is very user friendly and easily manageable.

Overly, I feel it is very user friendly and easily manageable.

Avantages

I love how it keeps things simple, easy to use and very easy to update and manage with multiple areas of the hospital to know who is where and what time and how long they have been there to ensure we meet expectations of little wait times and great customer service.

Inconvénients

The thing I dislike the most is how complicated it is to edit a profile. I found the only and effective way to do so is delete it and than create a new one with the corrected information.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

So easy to manage our lines!

Publié le 28/03/2019

Avantages

I love the look of it, it's very user friendly.

Inconvénients

Delays in updates-- most likely network issues, but sometimes have to refresh to see updates.