14 avis

Dialing Innovations Call Center Application Suite

Numéroteur prédictif et automatisation des appels pour les call centers

4,8 /5 (14 avis) Donnez votre avis !

Note globale

4,8 /5
  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Fonctionnalités
100%
des utilisateurs recommandent cette application
14 avis
Bill C.
Note globale
  • Secteur d'activité: Télécommunications
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

DI provides personal, high-level service.

Publié le 08/03/2018

Avantages

Feature rich, combining the best call center software features from all the competition. Incredibly stable.

Gypsy F.
Note globale
  • Secteur d'activité: Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great system! Saved my business money.

Publié le 01/05/2019

We have benefited not only be reducing costs through canceling our traditional phone service but also greater productivity. Employees no longer waste time answering the phone for sales or robo calls and customers calls get routed to the appropriate person which reduces employee time spent on the phone.

Avantages

Great price for a quality service. Easy to set up and manage. I have had no issues with service. I have reached out to tech support when wanting to make changes to the system and they were helpful!

Inconvénients

Nothing so far has been negative. I really have liked everything.

Karl G.
Note globale
  • Secteur d'activité: Restaurants
  • Taille de l'entreprise: 201-500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Dialing Innovations

Publié le 24/04/2019

We have 30 of these systems, and i i probably have to call once a month for support for all locations.

Avantages

Its a cheap alternative to a big phone bill.

Inconvénients

When you call in the phone system often doesn't ring. It just goes strait to the automatic attendant.

Tania B.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services financiers
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

The software is excellent and very reliable.

Publié le 28/02/2018

Productivity, profit increase, workflow efficiency, ease of system management.

Avantages

The ability to manage multiple campaigns for different departments simultaneously has been easy and beneficial. This software has increased our productivity and workflow. We have the ability to view the results/data for the campaigns throughout the day.

Inconvénients

The software looks intimidating with all of the screens, but it is easy to get used to and there are training videos on the website.

George E.
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

Very responsive. Great product.

Publié le 09/03/2018

Avantages

This product makes our team much more efficient. We rely on its performance on a daily basis and it has always worked well. The money we save by using it is substantial. I would Recommend it to anyone needing a quick fix to their incoming needs.

Inconvénients

At times installation can be a short term problem. However the effort to install is worth the time and effort. Our team finds it easy to use and very functional.

Stephanie S.
Note globale
  • Secteur d'activité: Produits pharmaceutiques
  • Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

CCA

Publié le 02/11/2018

Avantages

I have worked in a call center for over 15 years. I have worked for telecommunication, retail and banking. The software that I used was typically the same just with a few sections changed to the type of Call Center Environment. So it was very easy for me to adapt to each company easily.

Inconvénients

No issue did I have with using these applications.

Andrew R.
Note globale
  • Secteur d'activité: Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Call Center Applications Review

Publié le 03/05/2019

Avantages

There are many features that are noteworthy. The setup is very simple and the support is even better. We have used this system and rarely have we had any issues. Cost and simplicity are very important within any business when choosing a product.

Inconvénients

I cannot list any negatives. Any issues that we have ever experienced had nothing to do with the system, but had to do with our internet service provider.

Harpreet s G.
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

excellent money saving plan

Publié le 15/03/2018

saves money.

Avantages

Recorded message gives a professional experience to caller
Clear sound
Saves money on land line expenses.

Inconvénients

Initial setting is little time consuming and need little IT knowledge.
some time stop working and needs rebooting

Michael t F.
Note globale
  • Secteur d'activité: Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Restaurant Resource

Publié le 20/04/2019

I found the people I interacted with to be helpful and very prompt. The product has been a big help to me and I believe increased my catering business. Overall, a great buy!

Avantages

I use this to help organize calls to my restaurants and direct to the correct party. It is really a great tool!

Inconvénients

Set-up can be a little tough for a not technology oriented individual.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Restaurants
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Easy use

Publié le 16/04/2019

How to install it

Avantages

I like most about this because very easy to use,

Inconvénients

I don’t see any user forum which will beneficial for us

Justin L.
Note globale
  • Secteur d'activité: Télécommunications
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

A good Dialer System

Publié le 14/03/2019

Over the years they've become a very stable dialer system. Would recommend for most businesses.

Avantages

Able to add just about any feature necessary. They don't have downtime that often. Pretty easy to use for the most part. They don't charge for minutes which is great.

Inconvénients

Not the best customer service. Adding new features is not cheap.

Kamlesh P.
Note globale
  • Secteur d'activité: Restaurants
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Subway

Publié le 02/05/2019

So far great but did not get return call few times from other services I was looking for!

Avantages

Cheap and less handling for catering orders

Inconvénients

Sometime we have to reset the equipment when theres no dial tone or cannot make call

Jitu P.
Note globale
  • Secteur d'activité: Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Great Device.

Publié le 23/04/2019

Great, we love this device.

Avantages

- First thing get more catering orders.
- This device avoide marketing calls.

Inconvénients

This device working very great. We are saving more money annually when we switch this device.

Brandi H.
Note globale
  • Secteur d'activité: Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Ease of Use

Publié le 02/05/2019

Avantages

Easy to use and visually easy to follow, thank you!

Inconvénients

Nothing that we have run into since using it 3 years ago