XCALLY

4,8 (128)
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Gestion de centre d'appels omnicanaux

Note globale

4,8 /5
(128)
Rapport qualité-prix
4,7/5
Fonctionnalités
4,7/5
Simplicité d'utilisation
4,8/5
Support client
4,8/5

98%
des utilisateurs recommandent cette application
Classer par

128 avis

Douglas
Douglas
Note globale
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Gestion d'appel

Publié le 14/09/2023

Avantages

Xcally est un logiciel très simple à utiliser Il est bien structuré et l'accès au fichie sont bien facile très fiable et sécurisé

Inconvénients

J'apprécie pas l'aspect de xcally c'est un peu simple a mon goût Il faut revoir tout ça

Arnold
Arnold
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Recommandé à tous ceux qui cherchent une solution efficace et abordable pour la gestion des...

Publié le 31/08/2023

Avantages

C'est simple et facile à mettre en place, C'est un logiciel ergonomique et bien structuré et de plus l'accès à la fiche client est aisé.

Inconvénients

Honnêtement , il n'y a rien que je n'ai apprécié, j'ai donc plutôt été satisfait

José
José
Note globale
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Suivi

Publié le 30/10/2023

Captivant

Captivant

Avantages

Un outil qui permet de sauvegarder des appels d'enregistrer aussi

Inconvénients

Xcally ne donne pas la possibilité d'avoir les sauvegardes en temps voulu

Aurélia
Note globale
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Facile d'utilisation et de programmation

Publié le 29/06/2023

SImplicité et rapidité d'execution. Productivité développée

SImplicité et rapidité d'execution. Productivité développée

Avantages

L'ergonomie, sa structure, le fait que tout soit sur une seule et meme barre de communication. L'accès facile à la fiche client. La simplicité d'utilisation.

Inconvénients

Pour le moment je n'ai rien à dire. J'attends la vidéo et l'IA.

Yehoshua
Yehoshua
Note globale
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

An excellent fit for our support desk calling needs

Publié le 15/03/2018

Avantages

The support is out of this world. The xCally support professional who has handled our implementation and issues is exceptionally personable, expert and responsible. I've worked with a wide range of support teams, and there's a lot of good people out there, but there's no one like Felice!

Inconvénients

Minor point/fix suggestion: When you clone a IVR in Cally Square, you need to reassign values (i.e., for sound files) in the cloned IVR, so if the IVR is complex, this can be a chore.

Matovu
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Very Scalable!

Publié le 14/04/2020

Xcally offers a great software solution to unify companies' contact centers with deep insights on...

Xcally offers a great software solution to unify companies' contact centers with deep insights on customer behavior and meeting their expectations. It greatly reduces the burden of customer care agents getting overwhelmed with huge customer requests through automation of tasks and easy to use instant surveys to get customer feedback.

Avantages

Xcally is very scalable offering the perfect out of box solution for small companies and very accommodating for all it's growth needs. The ease to use third party API is incredible. With Xcally Open Channel module, all social media channels like facebook, whatsapp email among others in one place - that is a real contact center solution. Very stable for both PRIs and SIP Trunk gateways usage with almost no downtime caused by the software. Easy to use cally square project that allows you design IVRs with a very intuitive drag and drop GUI. The software can only get better!

The wiki - documentation is great. Very easy to understand with graphical explanations in some cases.

Inconvénients

It would be great to have a subscribe to community for Xcally users where members share their experiences and minor bug fixes archived especially for non paid support so that the ticket time frames and the team is not over stretched on obvious errors and challenges by users.

You can add more cloud enabled features in the 'Out Of The Box' package to enable the solution be used anywhere than defined work spaces. A case in point is Xcally's mobile app should be a given on any installation with a domain name provided by Xcally to make the mobile App usage easy. It would also be great to automate the SSL certification process a little more to make fresh installations secure. Current process is too manual with high failure chances if you're not well versed with SSL certificate installations.

The Dashboards are very insightful but there's room for improvement on the reports.

Claas
Note globale
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

XCally Review from a Thailand perspective

Publié le 08/08/2018

Good.

Good.

Avantages

The IVR builder and the XCally Softphone are great.

Inconvénients

It's not easy to backup XCally and pricing structure should be reviewed especially compared with some other Solutions in the market. In our point of view it would be better for the market in South East Asia to change the pricing model and offer a basic version free of charge and charge for modules.

Dema
Note globale
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

The solution which I highly recommend

Publié le 19/09/2020

Awesome and love it. I recommend xcaly already.. Not a technical person but would tell about my...

Awesome and love it. I recommend xcaly already.. Not a technical person but would tell about my administrative role.
Easy to access and deploy changes

Avantages

Easy to use
Mutil functions and features
Up to speed with industry changing
Decent pricing compared to others
Good customer support
Friendly interface

Inconvénients

agent's performance dashboard ( occupancy)
All agents dashboard
Real Time metrics calculator

Alternatives envisagées 

3CX

Logiciel antérieur 

3CX

Pourquoi passer à XCALLY

features provided
Janis
Note globale
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

The great Xcally Motion

Publié le 23/05/2022

Great support, friendly sales, possibility to order unique additional functionality.

Great support, friendly sales, possibility to order unique additional functionality.

Avantages

Easy to use, design and functionality! The software has friendly IVR designer

Inconvénients

I’m waiting WFM feature. Easy price model for customers.

Alternatives envisagées 

Genesys Cloud CX

Pourquoi choisir XCALLY 

Functionality and price

Logiciel antérieur 

Genesys Cloud CX

Pourquoi passer à XCALLY

Functionality and price
Lincoln
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

xCALLY a Must Have for any Call Center

Publié le 19/01/2017

Before we started using xcally, we were have challenges with our previous application as it could...

Before we started using xcally, we were have challenges with our previous application as it could not seamlessly handle the blended nature or our call center. But with xcally we can now do that and also do the following:
Manage the inbound and outbound call channel effectively using the flexible and
effective Queue Management xCALLY solution provides.
Build simple and extremely complex IVR with ease using xCALLY's powerful drag and
drop cally square tool to build IVR.
Integrate other databases and other CRM application like Zendesk to further enhance
the Contact Center Experience.
Build custom reports and also taking advantage of xCALLY in-built reports which helps
them make business decisions and meet business needs.

In Summary, If you are looking for a Call Management Solution that would best meet your business need?
Then try xCALLY.
We have been privileged to have used the solution for over two years now and all I can is
xCALLY is a must have for any customer service department of any business ranging from small
to large scale Call Centers - You get the best support on the solution and you get the best value
for your money.

Avantages

What I like most about the application is the Cally Square. Because that has made IVR design and implementation very easy.

Inconvénients

What I like least in the application is the generalization of information on the IVR. I want to be able to deferential the dashboard report for different unit of the business even though they are using same application

Oscar
Note globale
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Xcally Omnichannel Contact Center

Publié le 25/11/2019

More sell for my Contact Center customers, more greater attention span, omnichannel attention

More sell for my Contact Center customers, more greater attention span, omnichannel attention

Avantages

Omnichannel, easy to use, easy to learn the use, can be customized with any application or CRM, very flexible and stable, is a rock solid solution and easy implementation

Inconvénients

nothing everything is very useful for Contact Center customers

Alternatives envisagées 

3CX

Pourquoi choisir XCALLY 

Because the other products no have onmi channel and have hard work for implementation and stability

Pourquoi passer à XCALLY

Because Xcally have Powerfull features
sotha
Note globale
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Best ever system

Publié le 05/07/2023

I have to say that nothing is better

I have to say that nothing is better

Avantages

I like its IVR and JSCRIPTY a lot especially with its drag and drop features which make it very easy to set up and use.

Inconvénients

It would be great if it has a built in CRM.

Jurijs
Note globale
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

my review.

Publié le 07/12/2023

Avantages

easy install, setup, management. friendly UI.

Inconvénients

problem with performance for old install.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

From XCALLY I am moved by creating a new solution! !

Publié le 17/05/2019

Not only the provision of software licenses, but also the SaaS model of services will make it...

Not only the provision of software licenses, but also the SaaS model of services will make it easier to carry out business.

Avantages

The existing omni-channel function is great, but I was impressed that you could use CallySquare to create a new solution. For example, VoiceBot can be created relatively easily by combining Google and Amazon services. I think this is one of the strengths of XCALLY.

Inconvénients

When doing multi-tenant customer support, it is a bit confusing when the number of queues increases, as there are places where it is difficult to visually identify which tenants (queues) are accessed. I want you to make it better, such as changing the color depending on the cue.

Ramiro
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

XCally Motion is a complete solution available to everyone.

Publié le 06/10/2021

Complete solution of functionalities required by customers. In continuous advance of new functions...

Complete solution of functionalities required by customers. In continuous advance of new functions and adapting to what the market requires.

Avantages

Its architecture and flexibility allow it to adapt to different customer requirements.

Inconvénients

Only has native WhatsApp integration with Twilio.

Lili
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Affordable yet great app!

Publié le 19/06/2023

Tracking, monitoring and reporting are easy with XCALLY.

Tracking, monitoring and reporting are easy with XCALLY.

Avantages

We integrated with our Zendesk ticketing system and it is no brainer and easy to navigate and use. The subscription fee is consider affordable. The account manager in charge are highly responsive and extremely helpful.

Inconvénients

I dont have any bad experience with XCALLY so far.

Aleksejs
Note globale
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

A very fast evolving Contact Center solution that follows the latest technology trends.

Publié le 11/05/2018

Avantages

The Contact center software is very flexible, extensible and applicable to many situations, where a traditional call center would fail
Many interesting projects can be made with the tools provided by the software
Very user friendly and awesome look in terms of design
Many integration possibilities with existing customer care systems
Very strong development team with many additions and suggestions implementing to the software on a regular basis
Awesome communication experience with customer support and sales teams

Inconvénients

As everything in the world, it is not ideal. But it is the closest to ideal in terms of price and functionality/quality you can get.

Kārlis
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

multi channel contact system for every company

Publié le 18/02/2019

great system, fast support, great xCally Team.

great system, fast support, great xCally Team.

Avantages

one system - all channel for communication with our clients.

Inconvénients

hard to start dailer system, imposible start several dailer campaign at same time, contact manager one form for every employee, at big companies, there are different departments and they need different contact manager forms. If use one form for everyone - too much info for end users

Danet
Note globale
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

One platform for multiple communication channels

Publié le 09/04/2020

Xcally is a MUST HAVE for any customer service department

Xcally is a MUST HAVE for any customer service department

Avantages

Can be customised to your specific needs
Considering what you get in terms of features, and what you pay - it is a bargain
My team and supervisors love it!

Inconvénients

Nothing comes to mind. Really pleased with the product

Alfredo
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Good partner

Publié le 20/05/2022

Avantages

Omnichannel and easy to install and configure

Inconvénients

No negative considerations rigth now, it's ok

Islam
Note globale
  • Secteur d'activité : Services d'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

XCALLY the right value for omnichannel

Publié le 03/04/2020

Avantages

XCALLY is very stable with a Linux based core, low resources consumption and ease of use.
Elegant design with many language even for eastern written languages like ARABIC you get RTL support.
Easy drag and drop IVR.

Inconvénients

Nothing really the applications is awesome.

Moses
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Xcally Motion Contact Center Review

Publié le 08/10/2021

XCALLY multiple channels of interactions making it easy to grow into it - so you are covered...

XCALLY multiple channels of interactions making it easy to grow into it - so you are covered futuristically.

Avantages

Ease of use and global support system when the need for support arises.

Inconvénients

Still trying to figure this out - nothing not to like so far.

lara
Note globale
  • Secteur d'activité : Immobilier commercial
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Good software easy to use

Publié le 03/02/2023

Avantages

Fast support, fast to use, not expensive software

Inconvénients

I tried to integrate e-mail but it was not a success. I use it only for the phone

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

A special call centre

Publié le 09/01/2019

Our company is now accustomed to this service. It's cost effective compared to other customer...

Our company is now accustomed to this service. It's cost effective compared to other customer service tools in the market hence it is a must have choice for my company

Avantages

To start with, it has a beautiful design and it's one stop solution for all GUI regardless of whichever media is used from voice, SMS to messenger. The dashboard is user friendly. It has social media integration and inbuilt voice recording.

Inconvénients

The tech support team is not available for help during emergency. It takes time to resolve issues.

Guillermo
Guillermo
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

best for call center

Publié le 30/11/2018

Avantages

that you can create you own channels in all of your social networks.

Inconvénients

tech support is not the fastest tech support in this industry. Can improve please!!!