2 avis

EthicsPoint

Service de gestion des incidents et d'assistance téléphonique

2,5 /5 (2 avis) Donnez votre avis !
Note globale
2,5
/
5
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité d'utilisation
4
Support client
2
0% des utilisateurs recommandent cette application
2 avis
Utilisateur vérifié
Secteur d'activité: Conseil en gestion
Taille de l'entreprise: 11-50 employés
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Tool Review

Logiciel utilisé Autre pendant Essai gratuit
Publié le 22/10/2019
Provenance de l'avis : GetApp

I have in touch with the overall process in a previous business relationship. It is something I can see value

Avantages

That create a fair working environment.

Inconvénients

I still don´t have it, Where can I download it?

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Ladonna T.
Secteur d'activité: Gestion de l'enseignement
Taille de l'entreprise: 5 001-10 000 employés
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Problems with feedback.

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
Publié le 22/01/2020
Provenance de l'avis : Capterra

Nothing is being done! No feedback!

Avantages

Easy to use. I can fill out questions quickly.

Inconvénients

I have not received any feedback. Is someone actually turning my points in? I submitted my ethics point in October. A total waste of time for me!

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Réponse de NAVEX Global

Ladonna, sorry to hear this. To best address your issue, could you let us know if you are having an issue with the tool itself or an issue with the how your reports are being processed once submitted into the tool? Thank you.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 0.0/10