Avis clients sur Podium

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513 avis

- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Logiciel bon pour les interactions
Publié le 19/10/2023
Avantages
C'est un logiciel bon servir la clientèle très intéressant et permet de gagner plus de temps Je le recommande
Inconvénients
Je trouve que ce logiciel devrait être disponible dans tous les pays

- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Logiciel de gestion de Chat
Publié le 05/10/2023
Avantages
Un très bon produit de gestion des interactions avec une meilleure solution et une fonctionnalités modernes très performant et simple à utiliser. Et facile également la gestion des messageries.
Inconvénients
C'est un très bon produit pour la gestion et de messagerie électronique. Je ne reproche rien mais dommage c'est pas disponible pour tout pays.

- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Logiciel de traitement des paiements
Publié le 05/10/2023
Avantages
Un très bon produit pour le traitement des paiements très performant et facile à utiliser avec une qualité d'interface très satisfaite. Très sympa et avec une bonne fonctionnalités tellements innovantes et efficace.
Inconvénients
Je n'ai aucun problème avec ce produit . Je souhaite que Podium soit disponible pour tout les pays

- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Logiciel de gestion
Publié le 06/10/2023
Avantages
Podium c'est un meilleur produit de gestion des interventions et très simple à utiliser avec une bonne qualité d'interface et efficace pour accompagner les entreprises à plus générer des rapports sur les sites. Je le recommande
Inconvénients
C'est très simple et rapide. Je réclame qu'il soit disponible pour tout pays
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Logiciel de clientèle
Publié le 05/11/2023
Avantages
Podium est un logiciel qui est vraiment très efficace dans la gestion des ventes des articles
C'est recommandé pour tous
Inconvénients
Je n'ai rien trouvé d'anormal pour le moment

- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 6.0 /10
Logiciel d gestion
Publié le 21/10/2023
Avantages
Podium est un logiciel de traitement satisfaisant qui facilite les interactions entre les différentes entreprises et leur clientèle
Inconvénients
C'est un très bon logiciel mais pas disponible dans tout les pays
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Logiciel de gestion
Publié le 25/10/2023
Avantages
Podium est un logiciel qui assure la bonne gestion du clientèle et vous permet de gagner un peu plus de temps et facilite aussi la planificationVivement recommandé
Inconvénients
Je constate que ce logiciel doit être utilisable dans tous les pays

- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Logiciel de Chat
Publié le 03/07/2023
Dans l'ensemble , Podium est un meilleur logiciel qu'il faut utiliser pour la gestion clientèle,...
Dans l'ensemble , Podium est un meilleur logiciel qu'il faut utiliser pour la gestion clientèle, les planification et les paiements en un seul endroit et supplie également la communication avec les clients
Avantages
Podium est un logiciel très intéressant pour la gestion clientèle et qui permet également de gagner du temps, les planification et les paiements en simplicité
Inconvénients
Podium à une grande avantage pour la gestion des messagerie mais pas disponible dans tout les pays

- Secteur d'activité : Internet
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Interesting mesh of a review and communication service
Publié le 21/07/2021
Originally, I was looking for a reputation management service, but turns out, that's our least used...
Originally, I was looking for a reputation management service, but turns out, that's our least used feature for Podium. Instead, we've really been using Podium as a communication tool for our loan officers and new leads. I like that everything is done through SMS and allows our LOs to call the lead right away.
Our business is closed mainly through phone, so Podium works well for us. However, I don't recommend for all industries.
Avantages
-Chats with customers are through texts
-Different sales agents can answer, and there is no limit to how many sales agents are allowed on 1 account
Inconvénients
-Does not integrate to our CRM tool (Hubspot)
-Not really using the review portion of Podium
-No automatic chatbot integration
Pourquoi passer à Podium
Podium had an interesting SMS chat feature that I wanted to try.- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Podium--Reliable and Easy to Use
Publié le 19/10/2022
As explained, I have been a Podium customer for quite a while. My company actually dropped Podium...
As explained, I have been a Podium customer for quite a while. My company actually dropped Podium for a hot minute and used a program called Swell. The employees and I complained so much about the glitch issues of Swell that our company returned to Podium. That's not to say Podium is "glitch-free," but it far outways the issues we had with Swell. I will note that something has changed with Podium's customer service. When I first began using Podium, the customer service chats almost felt like you were talking to a friendly developer, eager to help. Now the customer service help feels like I'm chatting with overworked, underpaid, and uninterested grumpy teenagers.
Avantages
Podium is incredibly user-friendly. Our store has a wide range of computer knowledge--from advanced to those who struggle to find the back button. Podium has been a good fit for all levels.
Inconvénients
I'm not a fan of pulling the photos from my photo album or seeing that the pictures I take through the app are stored in my phone's photo album. I take many photos of products for customers and am very busy, so I often forget that they are there. I've used Podium for so long that when I look back at my years of personal photos I still find a picture of some random product that I forgot to delete.
- Secteur d'activité : Cabinet d'avocats
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Passable software. Terrible management.
Publié le 15/02/2024
Product was okay but ultimately was not comprehensive enough to fit our needs for the price. Their...
Product was okay but ultimately was not comprehensive enough to fit our needs for the price. Their client management was terrible with constant turnover and empty promises. It feels like they need to trap customers instead of providing a quality product at a price that would make me want to stay with them after 3 years. I can handle pricing disagreement but refuse to work with a dishonest company. It says something when you need to trap customers instead of having them want you like we do with our many other service providers.
Avantages
All in one interface, mostly seamless communication portal, partial functionality standalone app.
Inconvénients
Tried to trap us in contract - acknowledged cancellation and then proceeded to continue billing and pretend as if there was no cancellation. Ran through 5-6 “reps” consulting with their “team” who mostly promised fixes and then left the company before resolution.

- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Podium Rocks & The Product Works
Publié le 23/03/2021
They are amazing and I am looking forward to see where the product will go in the future.
They are amazing and I am looking forward to see where the product will go in the future.
Avantages
It is easy to use, easy to train people, and it works to get customer reviews in the right place on the internet. Google reviews are king and the Podium works great with Google Reviews.
Inconvénients
The customer support could be better and more knowledgeable. The company is growing fast and they have a lot of new people who do not know the product.
Pourquoi passer à Podium
They are the best and most reliable. Also, they have the tightest partnership and integration with Google.- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Podium helped moved us from 4.1 stars to 4.5 (Google)
Publié le 24/02/2024
Avantages
Easy to use and responsive - Podium made it easy for me to be personally responsive in our customer experience management.
Inconvénients
I found a competing product that uses single initial qualifying query to help screen potential problems and allowing me to respond and mitigate prior to the push to review - this is a more effective and compliant approach. Podium made the invite and it the negative review posted even before I had the opportunity to mitigate.
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
They took our money and disappeared.
Publié le 26/05/2020
they took our money.
they took our money.
Avantages
They were very responsive up until they got payment. I cannot get a response, cannot login to the software, can't even see any kind of portal. Just a receipt for over $500, and the next one will be coming soon. I have left message after message, left voicemail, nothing. Do not send them your money.
Inconvénients
No response from the company, they just charged our card, software does not allow login, screen just spins.
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
You cannot export your own date. Missing features.
Publié le 25/04/2024
Avantages
I do not like much about Podium. The processing rates were pretty good.
Inconvénients
You cannot export your data.
There are features missing from the software that are sold on the site and discussed in their support videos/tutorials. These are important for teams.
This has been an awful experience. The product does not do what it says it will do. When I decided to cancel, they gave me the run-around. It took over three months for them to release my phone number ($1800), and now they are saying that I "automatically" signed up for an additional year. I would recommend that you find a better, more user-friendly solution. They are out there. Shame on you Podium.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
My Expereince With Podium
Publié le 12/02/2024
Avantages
It comes wit SMS marketing and mass messaging capabilities
It supports live chat and makes meeting customer satisfaction easy
It makes handling customer experience easy
Inconvénients
Podium has really helped and no issues yet.
- Secteur d'activité : Articles de sport
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 0.0 /10
Anti Gun Business
Publié le 27/09/2023
Never gives you the same rep, they constantly change people you talk to, customer service never...
Never gives you the same rep, they constantly change people you talk to, customer service never follows up on anything, and they change their policies even though you have been paying for their services.
Avantages
The program worked great and did it's job as advertised
Inconvénients
This company is anti-gun. They suddenly changed this policy after 2 years of use and now we have to find another company to offer these service. They gave us 1 week to get off their platform with no notice of the change in their policy, or retro active support since we have been using their product for years.Would not recommend a company that will just kick you off with the level of integration this company has with your systems.
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Podium Review
Publié le 05/04/2024
Avantages
Easy to use and was very useful to determine which rep was dealing with who.
Inconvénients
Price was definetely not a good aspect of this product
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Podium Review
Publié le 19/07/2023
In less than 1 month, Podium has helped grow communications with customers and provided positive...
In less than 1 month, Podium has helped grow communications with customers and provided positive feedback for the business. It is the only program that has helped grow the positive reviews in my workplace.
Avantages
Podium is a great and effective program that allows you to effectively communicate with customers, receive feedback from them, and get reports on your communication. I would highly recommend it to anyone in customer service.
Inconvénients
I have not used the program long enough to have anything I really dislike. From what I have seen, I already like it more than the program I switched from!
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
If you aren't using Podium, what are you waiting for?
Publié le 18/03/2021
The podium has been instrumental in the overall growth of our company. From google reviews to...
The podium has been instrumental in the overall growth of our company. From google reviews to sales, to collections, Podium has been part of the experience every step of the way. Also as we were growing Podium was also growing and their innovations consistently kept the fire in us to push ourselves beyond our own limits and become the paperless, and digital company that we are today :)
Avantages
What I like most about Podium is its ease of not only use but training anybody new. We are a growing company hiring annually now more and more and Podium is by far the easiest trained software that we use. It's not only self-efficient but training is clean, straight-forward, and it's beyond user-friendly.
Inconvénients
There are at this stage in the game a lot of add on's that you can certainly do with Podium. It goes from a very low cost to mid-range cost quickly as you realize you really do need and want all the bells and whistles that Podium can offer. It's not so much that it is a negative, but it does become a challenge sometimes when having to pitch a wonderful new feature of Podium to your decision-makers when the words "and it cost ---- extra" comes into play.
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
All In One Place!
Publié le 02/03/2021
I have really enjoyed using Podium and feel that it has been well worth the investment. We have...
I have really enjoyed using Podium and feel that it has been well worth the investment. We have looked at other forms of software that are similar but we continue to feel confident in Podium because of the variety of services that they offer. It has been awesome that our young tech savvy employees are comfortable with this software but that it is easy enough for our older employees to use as well. I am sure that we will continue to use podium for years to come!
Avantages
I love that all of our messaging either from different social media sites or from our own website comes to one location! It is really nice that all of our employees have access to this site and because of that, we are able to reply very quickly to messages that come in. I also like that our reviews show up here and we are able to respond to them through the Podium platform rather than needing to go to Google, Facebook, Yelp etc. to find the reviews.
Inconvénients
I wish that somehow we were able to consolidate the review notifications so that if we invite someone to review us on google and they write a review, we don't get two separate messages/notifications about it.
Pourquoi passer à Podium
Podium encompasses the messaging aspect of our website, inquiries from Facebook, text messages to our company phone number and reviews from multiple websites. There was no other software that offered an encompassing package like Podium for the price that we are paying.- Secteur d'activité : Meubles
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Chats that assign
Publié le 26/01/2024
It was mostly enjoyable. The price may need evaluation.
It was mostly enjoyable. The price may need evaluation.
Avantages
I like that chats are assigned to the person that answers and then disapears from others use.
Inconvénients
The lag time between messages. It hurt us in responding to customers.
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Podium
Publié le 09/08/2023
Avantages
We used it daily to send out links to make leaving a review easier for our customers.
Inconvénients
Not being able to pin point exactly where the issues were coming from.
- Secteur d'activité : Meubles
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Sales Booster
Publié le 26/01/2024
Avantages
Is great for keeping track of all of our customers
Inconvénients
Too expensive for what it offers to my company
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
good product and service
Publié le 31/03/2023
Avantages
One of the notable features of Podium is its ability to help businesses improve their online reputation by automating the process of requesting and collecting customer reviews across different review sites
Inconvénients
one potential downside of Podium is its pricing