Podium

4,3 (513)
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Gestion des avis, logiciel de réputation, opinion et chat web

Note globale

4,3 /5
(513)
Rapport qualité-prix
3,9/5
Fonctionnalités
4,2/5
Simplicité d'utilisation
4,3/5
Support client
4,0/5

84%
des utilisateurs recommandent cette application
Classer par

513 avis

Gildas Douglas
Gildas Douglas
Note globale
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Logiciel bon pour les interactions

Publié le 19/10/2023

Avantages

C'est un logiciel bon servir la clientèle très intéressant et permet de gagner plus de temps Je le recommande

Inconvénients

Je trouve que ce logiciel devrait être disponible dans tous les pays

Sylvie Florence
Sylvie Florence
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Logiciel de gestion de Chat

Publié le 05/10/2023

Avantages

Un très bon produit de gestion des interactions avec une meilleure solution et une fonctionnalités modernes très performant et simple à utiliser. Et facile également la gestion des messageries.

Inconvénients

C'est un très bon produit pour la gestion et de messagerie électronique. Je ne reproche rien mais dommage c'est pas disponible pour tout pays.

Emmanuel
Emmanuel
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Logiciel de traitement des paiements

Publié le 05/10/2023

Avantages

Un très bon produit pour le traitement des paiements très performant et facile à utiliser avec une qualité d'interface très satisfaite. Très sympa et avec une bonne fonctionnalités tellements innovantes et efficace.

Inconvénients

Je n'ai aucun problème avec ce produit . Je souhaite que Podium soit disponible pour tout les pays

Samson
Samson
Note globale
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Logiciel de gestion

Publié le 06/10/2023

Avantages

Podium c'est un meilleur produit de gestion des interventions et très simple à utiliser avec une bonne qualité d'interface et efficace pour accompagner les entreprises à plus générer des rapports sur les sites. Je le recommande

Inconvénients

C'est très simple et rapide. Je réclame qu'il soit disponible pour tout pays

Bernadette
Note globale
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Logiciel de clientèle

Publié le 05/11/2023

Avantages

Podium est un logiciel qui est vraiment très efficace dans la gestion des ventes des articles
C'est recommandé pour tous

Inconvénients

Je n'ai rien trouvé d'anormal pour le moment

Eunice Merveille
Eunice Merveille
Note globale
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Logiciel d gestion

Publié le 21/10/2023

Avantages

Podium est un logiciel de traitement satisfaisant qui facilite les interactions entre les différentes entreprises et leur clientèle

Inconvénients

C'est un très bon logiciel mais pas disponible dans tout les pays

Elysé
Note globale
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Logiciel de gestion

Publié le 25/10/2023

Avantages

Podium est un logiciel qui assure la bonne gestion du clientèle et vous permet de gagner un peu plus de temps et facilite aussi la planificationVivement recommandé

Inconvénients

Je constate que ce logiciel doit être utilisable dans tous les pays

Serge Isidore
Serge Isidore
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Logiciel de Chat

Publié le 03/07/2023

Dans l'ensemble , Podium est un meilleur logiciel qu'il faut utiliser pour la gestion clientèle,...

Dans l'ensemble , Podium est un meilleur logiciel qu'il faut utiliser pour la gestion clientèle, les planification et les paiements en un seul endroit et supplie également la communication avec les clients

Avantages

Podium est un logiciel très intéressant pour la gestion clientèle et qui permet également de gagner du temps, les planification et les paiements en simplicité

Inconvénients

Podium à une grande avantage pour la gestion des messagerie mais pas disponible dans tout les pays

Jennie
Jennie
Note globale
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Interesting mesh of a review and communication service

Publié le 21/07/2021

Originally, I was looking for a reputation management service, but turns out, that's our least used...

Originally, I was looking for a reputation management service, but turns out, that's our least used feature for Podium. Instead, we've really been using Podium as a communication tool for our loan officers and new leads. I like that everything is done through SMS and allows our LOs to call the lead right away.
Our business is closed mainly through phone, so Podium works well for us. However, I don't recommend for all industries.

Avantages

-Chats with customers are through texts
-Different sales agents can answer, and there is no limit to how many sales agents are allowed on 1 account

Inconvénients

-Does not integrate to our CRM tool (Hubspot)
-Not really using the review portion of Podium
-No automatic chatbot integration

Alternatives envisagées 

GetMoreReviews et Trustpilot

Pourquoi passer à Podium

Podium had an interesting SMS chat feature that I wanted to try.
Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Podium--Reliable and Easy to Use

Publié le 19/10/2022

As explained, I have been a Podium customer for quite a while. My company actually dropped Podium...

As explained, I have been a Podium customer for quite a while. My company actually dropped Podium for a hot minute and used a program called Swell. The employees and I complained so much about the glitch issues of Swell that our company returned to Podium. That's not to say Podium is "glitch-free," but it far outways the issues we had with Swell. I will note that something has changed with Podium's customer service. When I first began using Podium, the customer service chats almost felt like you were talking to a friendly developer, eager to help. Now the customer service help feels like I'm chatting with overworked, underpaid, and uninterested grumpy teenagers.

Avantages

Podium is incredibly user-friendly. Our store has a wide range of computer knowledge--from advanced to those who struggle to find the back button. Podium has been a good fit for all levels.

Inconvénients

I'm not a fan of pulling the photos from my photo album or seeing that the pictures I take through the app are stored in my phone's photo album. I take many photos of products for customers and am very busy, so I often forget that they are there. I've used Podium for so long that when I look back at my years of personal photos I still find a picture of some random product that I forgot to delete.

Rick
Note globale
  • Secteur d'activité : Cabinet d'avocats
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Passable software. Terrible management.

Publié le 15/02/2024

Product was okay but ultimately was not comprehensive enough to fit our needs for the price. Their...

Product was okay but ultimately was not comprehensive enough to fit our needs for the price. Their client management was terrible with constant turnover and empty promises. It feels like they need to trap customers instead of providing a quality product at a price that would make me want to stay with them after 3 years. I can handle pricing disagreement but refuse to work with a dishonest company. It says something when you need to trap customers instead of having them want you like we do with our many other service providers.

Avantages

All in one interface, mostly seamless communication portal, partial functionality standalone app.

Inconvénients

Tried to trap us in contract - acknowledged cancellation and then proceeded to continue billing and pretend as if there was no cancellation. Ran through 5-6 “reps” consulting with their “team” who mostly promised fixes and then left the company before resolution.

Gregg
Gregg
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Podium Rocks & The Product Works

Publié le 23/03/2021

They are amazing and I am looking forward to see where the product will go in the future.

They are amazing and I am looking forward to see where the product will go in the future.

Avantages

It is easy to use, easy to train people, and it works to get customer reviews in the right place on the internet. Google reviews are king and the Podium works great with Google Reviews.

Inconvénients

The customer support could be better and more knowledgeable. The company is growing fast and they have a lot of new people who do not know the product.

Alternatives envisagées 

Broadly et Birdeye

Pourquoi passer à Podium

They are the best and most reliable. Also, they have the tightest partnership and integration with Google.
Jeffrey
Note globale
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Podium helped moved us from 4.1 stars to 4.5 (Google)

Publié le 24/02/2024

Avantages

Easy to use and responsive - Podium made it easy for me to be personally responsive in our customer experience management.

Inconvénients

I found a competing product that uses single initial qualifying query to help screen potential problems and allowing me to respond and mitigate prior to the push to review - this is a more effective and compliant approach. Podium made the invite and it the negative review posted even before I had the opportunity to mitigate.

Jerry
Jerry
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

They took our money and disappeared.

Publié le 26/05/2020

they took our money.

they took our money.

Avantages

They were very responsive up until they got payment. I cannot get a response, cannot login to the software, can't even see any kind of portal. Just a receipt for over $500, and the next one will be coming soon. I have left message after message, left voicemail, nothing. Do not send them your money.

Inconvénients

No response from the company, they just charged our card, software does not allow login, screen just spins.

Andy
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

You cannot export your own date. Missing features.

Publié le 25/04/2024

Avantages

I do not like much about Podium. The processing rates were pretty good.

Inconvénients

You cannot export your data.
There are features missing from the software that are sold on the site and discussed in their support videos/tutorials. These are important for teams.
This has been an awful experience. The product does not do what it says it will do. When I decided to cancel, they gave me the run-around. It took over three months for them to release my phone number ($1800), and now they are saying that I "automatically" signed up for an additional year. I would recommend that you find a better, more user-friendly solution. They are out there. Shame on you Podium.

Atendi
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

My Expereince With Podium

Publié le 12/02/2024

Avantages

It comes wit SMS marketing and mass messaging capabilities
It supports live chat and makes meeting customer satisfaction easy
It makes handling customer experience easy

Inconvénients

Podium has really helped and no issues yet.

Robert
Note globale
  • Secteur d'activité : Articles de sport
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

Anti Gun Business

Publié le 27/09/2023

Never gives you the same rep, they constantly change people you talk to, customer service never...

Never gives you the same rep, they constantly change people you talk to, customer service never follows up on anything, and they change their policies even though you have been paying for their services.

Avantages

The program worked great and did it's job as advertised

Inconvénients

This company is anti-gun. They suddenly changed this policy after 2 years of use and now we have to find another company to offer these service. They gave us 1 week to get off their platform with no notice of the change in their policy, or retro active support since we have been using their product for years.Would not recommend a company that will just kick you off with the level of integration this company has with your systems.

Devon
Note globale
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Podium Review

Publié le 05/04/2024

Avantages

Easy to use and was very useful to determine which rep was dealing with who.

Inconvénients

Price was definetely not a good aspect of this product

Sam
Note globale
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Podium Review

Publié le 19/07/2023

In less than 1 month, Podium has helped grow communications with customers and provided positive...

In less than 1 month, Podium has helped grow communications with customers and provided positive feedback for the business. It is the only program that has helped grow the positive reviews in my workplace.

Avantages

Podium is a great and effective program that allows you to effectively communicate with customers, receive feedback from them, and get reports on your communication. I would highly recommend it to anyone in customer service.

Inconvénients

I have not used the program long enough to have anything I really dislike. From what I have seen, I already like it more than the program I switched from!

Tiffany
Note globale
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

If you aren't using Podium, what are you waiting for?

Publié le 18/03/2021

The podium has been instrumental in the overall growth of our company. From google reviews to...

The podium has been instrumental in the overall growth of our company. From google reviews to sales, to collections, Podium has been part of the experience every step of the way. Also as we were growing Podium was also growing and their innovations consistently kept the fire in us to push ourselves beyond our own limits and become the paperless, and digital company that we are today :)

Avantages

What I like most about Podium is its ease of not only use but training anybody new. We are a growing company hiring annually now more and more and Podium is by far the easiest trained software that we use. It's not only self-efficient but training is clean, straight-forward, and it's beyond user-friendly.

Inconvénients

There are at this stage in the game a lot of add on's that you can certainly do with Podium. It goes from a very low cost to mid-range cost quickly as you realize you really do need and want all the bells and whistles that Podium can offer. It's not so much that it is a negative, but it does become a challenge sometimes when having to pitch a wonderful new feature of Podium to your decision-makers when the words "and it cost ---- extra" comes into play.

Kaitlin
Note globale
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

All In One Place!

Publié le 02/03/2021

I have really enjoyed using Podium and feel that it has been well worth the investment. We have...

I have really enjoyed using Podium and feel that it has been well worth the investment. We have looked at other forms of software that are similar but we continue to feel confident in Podium because of the variety of services that they offer. It has been awesome that our young tech savvy employees are comfortable with this software but that it is easy enough for our older employees to use as well. I am sure that we will continue to use podium for years to come!

Avantages

I love that all of our messaging either from different social media sites or from our own website comes to one location! It is really nice that all of our employees have access to this site and because of that, we are able to reply very quickly to messages that come in. I also like that our reviews show up here and we are able to respond to them through the Podium platform rather than needing to go to Google, Facebook, Yelp etc. to find the reviews.

Inconvénients

I wish that somehow we were able to consolidate the review notifications so that if we invite someone to review us on google and they write a review, we don't get two separate messages/notifications about it.

Alternatives envisagées 

Meta for Business et Weave

Pourquoi passer à Podium

Podium encompasses the messaging aspect of our website, inquiries from Facebook, text messages to our company phone number and reviews from multiple websites. There was no other software that offered an encompassing package like Podium for the price that we are paying.
Trinity
Note globale
  • Secteur d'activité : Meubles
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Chats that assign

Publié le 26/01/2024

It was mostly enjoyable. The price may need evaluation.

It was mostly enjoyable. The price may need evaluation.

Avantages

I like that chats are assigned to the person that answers and then disapears from others use.

Inconvénients

The lag time between messages. It hurt us in responding to customers.

Katie
Note globale
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

Podium

Publié le 09/08/2023

Avantages

We used it daily to send out links to make leaving a review easier for our customers.

Inconvénients

Not being able to pin point exactly where the issues were coming from.

Brittany
Note globale
  • Secteur d'activité : Meubles
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Sales Booster

Publié le 26/01/2024

Avantages

Is great for keeping track of all of our customers

Inconvénients

Too expensive for what it offers to my company

Vikas
Vikas
Note globale
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

good product and service

Publié le 31/03/2023

Avantages

One of the notable features of Podium is its ability to help businesses improve their online reputation by automating the process of requesting and collecting customer reviews across different review sites

Inconvénients

one potential downside of Podium is its pricing