
Gladly
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115 avis
- Secteur d'activité : Produits alimentaires
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Would not use any other Platform
Publié le 22/09/2022
Great! This helps us be more efficient and put our customers first.
Avantages
It creates a great Omni-channel experience for our team. We can work seamlessly through all of our channels and understand how everything is performing.
Inconvénients
Not anything I would call out. I have been an Admin for years across two companies and have no complaints.
Logiciel antérieur
Zendesk SuitePourquoi passer à Gladly
I felt Gladly would be more scalable, made sense with price and would be more efficient.- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 501-1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Feedback
Publié le 16/09/2022
Overall very good compared to using Zendesk. This is better than Zendesk and makes the reps jobs easier and faster. You are on the right track but if you could fast track into incorporating some great features of Zendesk into your solid product- I think you would get more Zendesk clients
Avantages
Having all members interaction in 1 thread is heaven sent! no need to find previous tickets/conversations of the member which will eat up precious time
Inconvénients
for chat- one cannot tell if the member left the chat already. If this was available then one can send the idle spiels or a follow up email rather than waiting. quickly pasting screenshots in the chat box or SMS box or email rather than just attaching would make your product way better. These 2 features are what I miss the most in Zendesk
- Secteur d'activité : Meubles
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 5.0 /10
Good
Publié le 14/01/2022
Avantages
Easy to get information and view the messages
Inconvénients
Customer not able to see us writing them back
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Efficient
Publié le 06/10/2022
I'm overall satisfied with Gladly since we can easily go through members' previous contacts. Because of this, it's easier to look for a solution.
Avantages
The members' contacts are streamlined and it's not difficult to check the members' previous concerns. Also, I liked the option to loop another department/people in the comment section of the task.
Inconvénients
We cannot attach a document or a screenshot in the comment section of the task. It would be better if we can attach a screenshot.
- Secteur d'activité : Produits alimentaires
- Taille de l'entreprise : 501-1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Love Gladly!
Publié le 29/11/2022
Conversations flow smoothly and it's very easy to use. Great reporting features too!
Avantages
Gladly is very to use and has taken our customer's experience to a whole new level. We're able to personalize interactions a lot more!
Inconvénients
They were missing some integrations that are important to use, but are very open for feedback and are slowly working towards them.
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 201-500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Great hollistic customer service interface.
Publié le 13/12/2022
It is helping us distribute the interaction load between several departments, tiers and agents, also the addition of a digital calling interface that cannot be tampered with.
Avantages
The way the system integrates tasks, comments, notes and pings to be able to fully assist a customer, even between various different departments to finish the interaction properly and timely.
Inconvénients
I think that Liveboards could be improved regarding the refresh rate of the several statuses of logged in agents, specially when it is about "idle" times that could impact operations in a meaningful way.
- Secteur d'activité : Meubles
- Taille de l'entreprise : 5 001-10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Most useful communication tool for customer service
Publié le 13/12/2022
It is a very good customer service tool which i would recommend to anyone
Avantages
It allows us to communicate with our customers efficiently
Inconvénients
We could have more customization for the users
- Secteur d'activité : Meubles
- Taille de l'entreprise : 501-1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
gladly review
Publié le 02/01/2023
i love it it is so easy to use and so helpful
Avantages
very easy to use this software. convenient to use
Inconvénients
wish u can take way more notes for each person and customer
- Secteur d'activité : Meubles
- Taille de l'entreprise : 5 001-10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Friendly Software
Publié le 03/01/2023
very friendly
Avantages
How emerge all the data into one software
Inconvénients
something how the interactions dissapear
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Quick and effective tool for customer support
Publié le 20/01/2023
My experience was very smooth, in all channels.
Avantages
The easy view on all the transactions from a specific customer.
Inconvénients
I cannot think of any as of now since I am satisfied with the current set up.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Love this platform!
Publié le 28/07/2022
Thus far, I have loved using Gladly. I have had the chance to use it as an agent where I was constantly using the emailing/texting/etc. to now using it as a manager doing more reporting and agent tracking on a day to day basis.
Avantages
Gladly is such an easy platform to use. They are constantly listening to the customers and feedback and looking for new ways to improve the product.
Inconvénients
There are certain integrations and reporting that could be improved or implemented to make the platform better.
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Gladly - Easy to understand tool for everyone
Publié le 21/09/2022
Overall, I will really recommend Gladly compared to other tools since this tool gives more confidence to users that helps improve productivity daily.
Avantages
I like how easy to understand the feature of this software in a way that the training team can easily be trained for them to share the knowledge with Agents. I also like the functions they can offer to us like SMS+Chat and Social media messages.
Inconvénients
So far, the reporting part has incomplete functions /filters that can be added so that it can improve the way reporting works.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 5 001-10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 7.0 /10
Work in Progress
Publié le 13/01/2022
Mostly good.
Avantages
It seems to be adaptable to our needs. Sometimes there are too many features that we don't use.
Inconvénients
Occasional glitches (need to reboot) but that is rare.
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
Functional Customer Service Platform
Publié le 16/01/2022
Avantages
The ability to see all customer interactions with those also on Gladly. The ability to add notes and tasks related to each customer helps keep things organized and the customer served.
Inconvénients
The search feature produces results in an order that is not chronological so it makes finding previous emails challenging
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
So Glad I was trained on Gladly!
Publié le 12/10/2022
Gladly makes it easier for us to analyze data and manage our numbers with all the readily available reports that we can even customize according to our needs and focus.
Avantages
Gladly plays a very vital part of our daily operations on chat, email and phone. We are able to communicate with our customers thru Gladly and this is crucial because Our customers are the lifeblood of our business.
Inconvénients
Since it is mainly dependent on internet connection when you are working at home and you don't have good and reliable service - you experience lagging and freezing which affects productivity.
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 201-500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Gladly Revieww
Publié le 09/08/2022
So far so good.
Avantages
Easy to use and user-friendly. The email and call distribution is just right.
Inconvénients
There are instances that tickets may not appear in real time but if you try to wait for a couple of seconds, they will appear on your task list.
- Secteur d'activité : Biens de consommation
- Taille de l'entreprise : 51-200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Probabilité de recommander le produit 9.0 /10
The most functional software to keep tabs closed
Publié le 30/06/2022
We're definitely accessing more customers at a quicker pace with Gladly! It has streamlined our workflow significantly compared to previous softwares
Avantages
Gladly offers so much within its interface, and it removes the need to have multiple tabs open! The interface is extremely user friendly
Inconvénients
There are small learning curves with the different options that are provided with Gladly, some of which can be difficult to find instructions for online
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 1 001-5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Traci's review
Publié le 15/01/2022
I think it is easy to use and very dependable.
Avantages
It's easy to use and to make phone call with. I also like that you can create templates for emails.
Inconvénients
I don't have any complaints, maybe more search options to make it easier to find customers.
- Secteur d'activité : Mode et vêtements
- Taille de l'entreprise : 1 001-5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 8.0 /10
Jillian Gladly review
Publié le 13/01/2022
Overall Gladly has been great. Everything in one place is so convenient
Avantages
Easy to use, intuitive, everything we need is in one place
Inconvénients
Some issues with the phone feature glitching and not being able to answer calls
- Secteur d'activité : Biens de consommation
- Taille de l'entreprise : 201-500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Gladly is great! Convenient, simple to use, and extremely beneficial to agents such as myself!
Publié le 12/11/2022
I'm glad I used this tool! It's extremely efficient and allows us to serve our members with the greatest possible customer service!
Avantages
Apart from the simplicity this tool provides, all aspects of it are streamlined and organized.
Inconvénients
Sometimes when there is an update, the software just blackens and it affects the work even for a minute since we do live channels.
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
great software!
Publié le 18/05/2022
Avantages
Mostly easy to use for emails, chats, and calls. some areas could have improvement
Inconvénients
adding in a customer profile or going on breaks could be easier.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 1 001-5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Gladly is great
Publié le 13/01/2022
Avantages
I love the fact it is soooo easy to use Gladly.
Inconvénients
Being able to connect the retail location with the customer we are talking with.
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 5 001-10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Gladly, I am so glad to have this tool for my daily job.
Publié le 03/11/2022
overall is pretty good because I am able to handle all my customer interactions in one place, I just would like it can be better match customers, sometimes the same person have multiple profiles.
Avantages
to have all my cs data in one place is more than great
Inconvénients
not be able to consolidate the same customer.
- Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
- Taille de l'entreprise : 1 001-5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Best Product Ever (B.P.E)
Publié le 28/03/2022
Avantages
I like how they have added the features to cancel and refund within the website instead of access the student's accounts on a different website
Inconvénients
I do not like that the website crashes sometimes but that only happens once in a lifetime.
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 1 001-5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Note globale
- Rapport qualité-prix
- Simplicité d'utilisation
- Support client
- Probabilité de recommander le produit 10.0 /10
Gladly review 2022
Publié le 17/01/2022
Easy to navigate and communicate with my colleagues.
Avantages
Ease of use. It's an intuitive platform that takes little prior knowledge to navigate.
Inconvénients
I don't have any complaints about the software at this time. I find it very useful.