10 avis

Slemma

Application d'analytique pour les équipes

4,4 /5 (10 avis) Donnez votre avis !

Note globale

4,4 /5
  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Fonctionnalités
80%
des utilisateurs recommandent cette application
10 avis
Maria G.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Publié le 27/06/2016

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

An Excellent Data Visualization Product!

Publié le 10/10/2017

All my data, all in one place.

Avantages

This tool simply makes things easy for me. Before, I needed to check reports in four different places, now I've got everything in one dashboard.

Inconvénients

While the gang at Slemma are usually pretty good about anouncing upgrades to the software, sometimes the updates can be a bit difficult to figure out. Nothing that a quick chat with support can't solve, though!

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise: 2-10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 3.0 /10

Simply understaffed support

Publié le 30/08/2017

Avantages

Sales team was supportive and helpful to position the sale of the product. When I signed up, the support has an online chat option, that's a PRO ...BUT it is understaffed....Connecting API's is easy.. getting them to sing analytics ... isnt.

Inconvénients

Onboarding is very very difficult. With Support being understaffed OR having high volume ... question are not viewed for long periods of time and responses are equally slow. The system is NOT simple to set up and zero You Tube video exist for this interface at this point to help.. triggering a Fee for service to set up . No training exists online or in documentation.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

good and best pricing

Publié le 31/12/2017

Avantages

My business needs to report on a lot of different metrics - these come from quite a few different sources. This is no problem for Slemma; I've got all my reporting all in one place. And, it's easy to use! No need to pull other groups in to create reports for me - I can do it all myself.

Inconvénients

Sales team was supportive and helpful to position the sale of the product. When I signed up, the support has an online chat option, that's a PRO ...BUT it is understaffed...

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Best bang for your buck option

Publié le 01/12/2017

Avantages

Best pricing, customer support and ease of use of any BI visualization tool out there. I can't say enough about the customer support, just great people to work with. Would recommend to any small to midsize business.

Inconvénients

Design options both aesthetically and functionally could use a little improvement, but once again it's worth the money for sure.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité: Services financiers
  • Taille de l'entreprise: 1 001-5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Data at your fingertips

Publié le 20/03/2018

Avantages

Thousands of data points at your fingertips. This tool has been very helpful, and teams seem to regularly adopt this to avoid manually looking up multiple data sources

Inconvénients

We had lots of questions as it was set up - the turnaround from customer service was sub-par unfortunately. There has been some improvements made since

Thomas costa C.
Note globale
  • Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise: 11-50 employés
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Publié le 06/09/2016

Sebastian E.
Note globale
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

Publié le 09/07/2016

Kyaw su T.
Note globale
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Publié le 11/03/2017

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Logiciel utilisé Autre pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Great tool for rapid data driven app creation.

Publié le 09/03/2017

Avantages

Can be integrated with many popular services like google, dropbox. It also has a good documentation.

Inconvénients

I tried to integrated with a custop RESTful API from my company and that feature is not very mature yet.