Avis clients sur SuperReceptionist

SuperReceptionist

Service de réception et centre d'appels avec accès à plusieurs agents

3.7/5 (3 avis)
Anand S.
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Good cloud telephony product

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
Publié le 23/03/2018
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Good cloud telephony product available in market, its a good replacement to physical PBX system. No a single call is missed, Now our executive are always directly reachable to our customers.

Inconvénients

I did not find any loopholes so far, there were few issues with communication service operators which effected Supereceptionist couple of occasions.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

8.0/10
Utilisateur vérifié
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Product is good, Support is bad

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 05/06/2018
Provenance de l'avis : GetApp

Avantages

Easy to Use, Cost effective. Product is simple and build quality is good. However innovations are required.

Inconvénients

As product grew, lot of limitations have been put up. Plus the support has turned very pathetic. It takes days to get a simple request solved. Chat support agents do not respond.

Note détaillée

Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

3.0/10
Jake P.
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Terrible Customer Service

Logiciel utilisé Autre pendant Version d’essai gratuite
Publié le 24/02/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

The features for the product and Knowlarity website are great

Inconvénients

Knowlarity customer service sucks honestly. It takes forever to hear from them to get your free trial and then they back out on supporting you or allowing you to use their service.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit

4.0/10