3 avis

TrueSight Pulse

Real-time Infrastructure Monitoring-as-a-Service

3,3 /5 (3 avis) Donnez votre avis !
Note globale
3,3
/
5
Rapport qualité-prix
3,7
Fonctionnalités
3,7
Simplicité d'utilisation
3,7
Support client
3,3
67% des utilisateurs recommandent cette application
3 avis
Matthew L.
Secteur d'activité: Logiciels
Taille de l'entreprise: 501-1 000 employés
Traduire en français

A great monitoring tool to see what's happening with your applications!

Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
Publié le 04/05/2018
Provenance de l'avis : Capterra

We can report availability for our applications, troubleshoot issues and trends in our requests and responses.

Avantages

This is a great product to delve into issues and customer requests, to see user sessions, and the end user's experience!

Inconvénients

We have an older version of this product and it is not able to decrypt TLS connections that use Forward Secrecy.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 10.0/10

Jamil H.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 10 001+ employés
Traduire en français

we have used pulse on customer systems to monitor end user performance

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 23/06/2017
Provenance de l'avis : GetApp

Avantages

Very easy to setup and get running, footprint is very low and easy of use is a bonus, product is very customizable and has its own development environment, product allows actual real use performance to be captured for HTTP protocols, we use it for monitoring end user performance, it is easily able to identify performance problems.

Inconvénients

Product requires more features and maturity, this will come with version 2.0 i have been told which has many more metrics for End User Monitoring

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 8.0/10

Marcelo L.
Traduire en français

Crappy tool

Publié le 03/01/2017
Provenance de l'avis : Capterra

Tried Boundary for small envy with many problems. Poor Linux distro support and Windows install of the agent was highly problematic.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client