2 avis
Note globale
5
/
5
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité d'utilisation
4,5
Support client
5
100% des utilisateurs recommandent cette application
2 avis
Olivier C.
Secteur d'activité: Vente au détail
Taille de l'entreprise: 13-50 employés
Traduire en français

BEYABLE help us to increase our conversion rate and our margin

Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
Publié le 03/12/2019
Provenance de l'avis : Capterra

Avantages

Thanks to BEYABLE we are now able to understand our visitor's intention. BEYABLE score the visitor engagement based on our Customer Journey, we use this score to personalize in real time our website (offer, message, content...)
BEYABLE is a very efficient tool to get great insights that you can leverage to improve the customer experience thanks to their personalization solution.
It's easy to use and do not need to spend time with the IT department.

Inconvénients

There's nothing I don't like about the software, I highly recommend BEYABLE.

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10

Christine C.
Secteur d'activité: Services et technologies de l'information
Taille de l'entreprise: 2-10 employés
Traduire en français

Great value

Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
Publié le 20/01/2020
Provenance de l'avis : Capterra

I was targeting to increase the overall user experience, make it reliable and simple to setup. This is fully achieved with a great end to end experience.

Avantages

BEYABLE solution is easy to implement, with high level of team expertise. I'm thrilled to get quick outcomes about scoring and personalization on my web site.

Inconvénients

Waiting for the last release to get a 100 % full SaaS solution

Note détaillée

Rapport qualité-prix
Simplicité d'utilisation
Support client

Probabilité de recommander le produit: 9.0/10