OneDesk

Helpdesk et logiciel de gestion de projet - dans une seule application

Note globale

4 /5
(3)
Rapport qualité-prix
3,5/5
Fonctionnalités
4/5
Simplicité d'utilisation
3/5
Support client
4/5

100%
des utilisateurs recommandent cette application

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Note globale
Taille de l'entreprise
Temps d'utilis.
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3 avis

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Using as a service desk but unfortunately not the most ideal

Publié le 16/09/2022

Avantages

There is automated timesheet tracking for each tickets.

Inconvénients

Price is quite steep if you pay monthly. It is also quite hard to interact with (from the user's feedback.)

Alternatives envisagées 

Jira
Rakesh
Note globale
  • Provenance de l'avis

Note globale

Good solution to combine voice of the customer with product management

Publié le 04/05/2011

It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/

Avantages

For a first-time user of the product, I thought support was excellent

Bobby
Note globale
  • Secteur d'activité : Administration publique
  • Taille de l'entreprise : 51-200 employés
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client

Publié le 08/05/2017