VIZOR IT Asset Management

Solution de gestion des services et ressources informatiques certifiée ITIL

Note globale

4 /5
(1)
Rapport qualité-prix
4/5
Fonctionnalités
4/5
Simplicité d'utilisation
3/5
Support client
5/5

100%
des utilisateurs recommandent cette application

Filtrer

Note globale
Taille de l'entreprise
Temps d'utilis.
Secteur d'activité

1 avis

Ludwig W.
Note globale
  • Secteur d'activité: Logiciels
  • Taille de l'entreprise: 51-200 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

ITSM Evaluation of Vizor Helpdesk

Publié le 27/09/2018

During our ITSM product evaluation this product ended up in the top-3, but eventually a different solution was chosen by our team. Anyhow a very valuable ITSM solution.

Avantages

List of strong points:
Deep search and combining of search criteria. Very simple and compact user interface, not too fancy, just what it needs to be. Tree of smart drop down levels. Automatic reply by email from the system. Knowledge base for incident resolution. Possibility to link to sharepoint and oneNote. extensive list of reports.

Inconvénients

It is not always very clear what is standard and what can be done via integration services from the Vizor company.