Zoho Desk

4,5 (2 001)
Le premier logiciel helpdesk sensible au contexte du secteur d'activité

Note globale

4,5 /5
(2 001)
Rapport qualité-prix
4,5/5
Fonctionnalités
4,5/5
Simplicité d'utilisation
4,4/5
Support client
4,3/5

93%
des utilisateurs recommandent cette application
Classer par

2001 avis

Nassima
Note globale
  • Secteur d'activité : Machines
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Excellent en soi, exceptionnel lorsqu'il est synchronisé avec Zoho CRM

Publié le 04/03/2023

Zoho Desk est excellent en soi et encore meilleur lorsqu'il est synchronisé avec Zoho CRM.

Avantages

L'intégration de Zoho Desk à Zoho CRM change la donne. L'interface utilisateur est intuitive et les fonctionnalités d'automatisation sont puissantes.

Inconvénients

Certains modèles d'e-mails par défaut peuvent être funky, mais c'est une solution facile.

Francois
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 6.0 /10

Complet et fonctionnel, mais peu ergonomique

Publié le 11/08/2021

Globalement le suivi de ticket est de bonne qualité mais on perd facilement du temps à chercher les informations dans un système globalement contrintuitif.
Les notifications sont difficilement utilisables du fait qu'un simple clic sur la cloche retire le compteur de notification. De plus l'empilage de notification par ticket n'est pas lisible.

Avantages

- Le suivi de l'historique des clients
- Le système de tagging
- Personnalisation des status/workflow
- Lien avec la base de connaissance

Inconvénients

- L'ergonomie est contrintuitive
- Les notifications sont inutilisables
- Pas de mise en avant des pièces jointes
- La recherche n'est pas fiable

Rodolpho
Note globale
  • Secteur d'activité : Développement et commerce international
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Logiciel de service client

Publié le 01/03/2023

Les problème qu'il me permets de résoudre sont sur le suivi des Ticket

Avantages

L'intégration avec le produit a été facile et ce que j'ai apprécié est l'éfficacité des gestionnaires

Inconvénients

Certains des processus sont difficiles et les notification sont difficiles à utiliser

Julien
Note globale
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Très bon outil de gestion de relation clientèle

Publié le 12/02/2023

Avantages

L'outil est bien pensé pour effectuer du tracking poussé sur les demandes entrantes. De plus, l'historique de chaque lead/client est très avancé également.

Inconvénients

L'ergonomie peut laisser parfois à désirer et il est difficile de retrouver ce que l'on souhaite (même via la recherche)

Akram
Note globale
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Analyse de l'utilisation de Zoho Desk pour la gestion du support client en temps réel

Publié le 19/03/2023

Avantages

la facilité d'utilisation de la plateforme, ainsi que la capacité à centraliser les interactions avec les clients via différents canaux, tels que la messagerie en temps réel, les e-mails et les réseaux sociaux. Les fonctionnalités avancées telles que l'automatisation des tâches, la gestion des tickets, la personnalisation de l'interface utilisateur et l'analyse des performances ont également été appréciées par les utilisateurs.

Inconvénients

les fonctionnalités de personnalisation limitées et des des difficultés à intégrer le logiciel avec d'autres outils de leur stack technologique

Clément
Note globale
  • Secteur d'activité : Sports
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

super pour un service client

Publié le 27/02/2023

Avantages

la répartition des appels via l'agenda est très pratique et intuitive

Inconvénients

le logiciel est assez couteux pour une petite entreprise

Pascal
Note globale
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Excellente application

Publié le 13/07/2021

Avantages

Une des meilleures sur le marché surtout avec l'intégration avec bigin.

Inconvénients

Il serait souhaitable de proposer une offre de prix abordable pour les autoentrepreneurs.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

Expérience de service client personnalisée et cohérente

Publié le 28/02/2023

Avantages

Zoho Desk me permet d'avoir une gestion centralisée des tickets, de les suivre de manière transparente à travers différents canaux et de les attribuer automatiquement aux agents de support appropriés. Il me permet aussi d'automatiser les tâches manuelles et répétitives liées à la gestion des tickets de support client, ce qui me permet de me concentrer sur des tâches plus importantes.

Inconvénients

Je n'ai pas rencontré de problème avec cet outil pour le moment.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 7.0 /10

Outil pratique pour la gestion des tickets

Publié le 08/12/2022

Nous l’utilisons pour gérer les demandes des utilisateurs. Cela nous permets de nous les dispatcher et d’en suivre facilement l’évolution. On y vois rapidement ce qui a été fait et s’il faut revenir sur le ticket, pas besoin de se souvenir ce qui a déjà été fait.

Avantages

L’appli Android Les mailsLe suivi des tickets

Inconvénients

Je n’en n’ai pas vu même avec la version gratuite

helene
Note globale
  • Secteur d'activité : Mode et vêtements
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

j'ai adopté Zoho Desk

Publié le 17/02/2023

Avantages

Simple à utiliser, les différents états me permettent de suivre le ticket client

Inconvénients

pas de remarque particulière à faire, l'outil corresponds à mes besoins

Sarah
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 8.0 /10

The gold standard in customer service!

Publié le 17/07/2022

Invaluable progress has been made in facilitating communication. Helping us more effectively assist and guide customers who have questions or concerns about our offerings. Because of the faster resolution of customer issues, we have also seen a rise of at least 10% in the number of new customers requesting our services.

Avantages

Currently, we're using the Zoho Desk application to aid our customers and foster deeper connections between our products and services. And in this way, we can speed up the resolution of any issues or complaints our users may have inside the service.

Inconvénients

If we were using an issue tracking application, the ability to drag and drop items across categories would be really helpful. To my knowledge, the ability to receive and transmit voice memos has also been introduced. What you propose is novel in the extreme.

heba
Note globale
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Zoho Desk is one of the most popular collaborative working platforms on the market.

Publié le 07/03/2023

Zoho Desk is an amazing piece of software that can be really helpful for your organization. However, before using it, you need to be sure that the user interface is user-friendly. There are a few things you need to take into account when making this decision.First of all, you need to make sure that the user interface is easy to navigate. You don't want to spend too much time trying to figure out how to use the software, instead, want to be able to get started right away.Secondly, you need to make sure that the software is easy to find. You want to be able to find the features you need easily, and not have to search through a bunch of menus.And finally, you want to make sure that the user interface is easy to understand. You don't want to have to read through a bunch of instructions just to use the software.If you take all these factors into account, you should be able to choose the right Zoho Desk for your organization.

Avantages

Zoho Desk is a great tool for businesses of all sizes. It has features that can help you manage your work and communication more efficiently. Here are five important considerations to keep in mind when choosing the right Zoho Desk for your organization.1. Size: Zoho Desk comes in different sizes to fit any organization. You can choose between a small, medium, or large size.2. Features: Zoho Desk has a lot of features that can help you manage your work and communication more efficiently.3. Collaboration: Zoho Desk is great for collaboration. You can easily share files and work with others in a collaborative environment.4. Communication: Zoho Desk is great for communication. You can easily send and receive messages and files with others in a communication environment.5. Interoperability: Zoho Desk is interoperable with other applications. You can easily share files and work with other applications in a seamless environment.

Inconvénients

Zoho Desk is a popular online office suite that has a wide range of features and is used by many organizations. However, there are some important considerations that you should take into account before choosing it for your organization.First and foremost, Zoho Desk is a cloud-based solution, so you will need to be comfortable with the idea of having all your data stored in the cloud. This is a major advantage of Zoho Desk since you can access your data from any device or location.However, there are some downsides to using Zoho Desk. One is that it can be expensive up-front. You will need to pay for the software and then pay for the monthly licenses for users. Additionally, you will need to invest in hosting and security features.Overall, Zoho Desk is a powerful and popular solution, but you should carefully consider the factors before choosing it for your organization.

Jeff
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 0.0 /10

do not recommend

Publié le 11/01/2023

As I mentioned in cons, support is horrible and they need to focus on getting current modules working without bugs rather then what additional modules they can create to charge people for. I be happy when our company finally pulls the trigger and goes with another vendor.

Avantages

Pros-It does work with Zoho CRM and logs tickets in CRM

Inconvénients

Zoho on a whole I would not recommend. Support is terrible. we are on our 4th consultant as a good certified zoho consultant is hard to find. Zoho CRM and Desk are full of bugs, they constantly change the way things work and stuff break and they can't explain why. they finally fixed in desk where when a client rates the service it would reopen a ticket and then we would close a ticket and customer would get a rate our service again and if they did it re-opened the ticket. It got fixed but we still see it happen again but just less frequently. very common for a response to a exisiting doesn't get linked to the current ticket so a new ticket is opened. I could go on and on and zoho CRM is worse.

Dan
Note globale
  • Secteur d'activité : Énergies renouvelables et environnement
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Shines above other products we had

Publié le 28/12/2022

An awe-inspiring tool that allows us to use it in so many ways, as a helpdesk, as a tasks manager, and as a dispatch.It does well to do most of what other providers give you for very little cash.

Avantages

It is easy to use, easy to deploy and easy for non-technical staff to get on board.The excellent mobile app allows for easy remote work.Mobile app support biometrics.

Inconvénients

The email setup was clunky a few years ago, but better now.MFA is limited to a few suppliers.

Alternatives envisagées 

Zendesk Suite

Pourquoi choisir Zoho Desk 

The previous product was not cloud-based.

Logiciel antérieur 

Web Help Desk

Pourquoi passer à Zoho Desk

Value for money and ease of use, long list of capabilities.
Nelson
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

More specific attentions

Publié le 27/02/2023

Customers are important to companies, so this tool allows customers to respond more quickly

Avantages

One of the qualities of this tool that I generally like is that it has functions that increase the number of customers that you usually have, being one of the most complete customer service tools, allowing everything from automation to self management for better operations.

Inconvénients

I did not find it a complicated or difficult tool to implement, its functions help large or medium-sized companies to achieve their objectives

Arif
Note globale
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 5.0 /10

customer service software that offers a wide range of features to help businesses man

Publié le 20/01/2023

Overall, Zoho Desk is a great option for businesses looking for a comprehensive customer service software that can be customized to fit their specific needs.

Avantages

Zoho Desk is a customer service software that offers a wide range of features to help businesses manage customer interactions. It includes a built-in ticketing system, a knowledge base, and a customer self-service portal. The software is highly customizable and can be tailored to fit the unique needs of any business. The interface is intuitive and user-friendly, making it easy for agents to navigate and manage customer inquiries. Additionally, Zoho Desk offers robust reporting and analytics capabilities, allowing businesses to track and analyze customer interactions in real-time. The software also integrates with a variety of other Zoho products and third-party apps, such as Zoho CRM, to provide a seamless user experience.

Inconvénients

too much ads variety of other Zoho products and third-party apps on free trial versions.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Efficient and Flexible Help Desk Management

Publié le 20/02/2023

Overall, Zoho Desk provides a comprehensive set of features for managing customer support and service, including ticket management, task automation, and reporting analytics. While some users have reported occasional glitches or difficulties in customizing the platform, the majority of users find it to be a reliable and efficient solution for their customer service needs.

Avantages

Zoho Desk software include its ease of use, its flexibility and customization options, and its robust set of features for managing customer support and service. The ability to track and manage support tickets, create a knowledge base for customers, automate workflows, and integrate with other Zoho and third-party applications.

Inconvénients

Zoho Desk software include occasional glitches or slow performance, particularly when working with larger data sets or multiple users.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

keep a tap on user issues

Publié le 04/03/2023

Integration with other tools such as Salesforce and Slack makes it easy for businesses to connect and streamline their workflows. Overall, Zoho Desk is a reliable and feature-rich solution for businesses of all sizes looking to improve their customer support and service operations.

Avantages

It tools to manage customer support and service. Its multichannel support, automated ticketing, and built-in knowledge base help businesses save time and increase efficiency. Collaboration tools and customizable dashboards allow agents to work together on tickets and track key metrics.

Inconvénients

Could improve by offering more advanced reporting and analytics features, improving the mobile app experience, and enhancing its integrations with third-party tools.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

A Simple Software to Track Your Calls

Publié le 28/02/2023

Avantages

The call tracking management feature is awesome. Now I can track all inbound and outbound calls easily. It helps to track actual conversations between agents and clients.

Inconvénients

Most of the features of Zoho Desk are good, but sometimes I faced some issues in the integration process. But I would recommend it from my side to use it.

Utilisateur vérifié
Note globale
  • Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Review About Zoho Desk

Publié le 20/02/2023

Zoho Desk is generally well-regarded as a robust and customizable help desk software. Appreciate the wide range of features, including automation and multi-channel support, as well as the intuitive user interface. Additionally, customer support may be slow to respond in some cases. Overall, Zoho Desk seems to be a reliable and feature-rich option for managing customer support.

Avantages

Zoho Desk offers a wide range of features, including automation, analytics, and multi-channel support.The user interface is intuitive and easy to navigate.Zoho Desk offers a free plan with basic features.

Inconvénients

Advanced features can be expensive.Customer support can be slow to respond.

Umang
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

One of the best investments for our organization

Publié le 14/07/2020

Great - and their customer service is great as well.

Avantages

We got this software after using another vendor for about two years. During that time we learned what our needs were and had Zoho Desk on our shortlist. The criteria that we used was:

+ Easily integrate into the Knowledge Base (KB)
+ KB easily integrates into tickets
+ Tickets can be handled by multiple departments and permissions can be restricted to those departments
+ Single Sign On (SSO) integration for customers
+ A robust API
+ ASAP(TM?) integration that we can dump onto our website, which allows us to point directly to a particular page in the KB
+ A good mobile app (I personally use it on the iPhone)
+ Customizable reporting

~ A semi-workaround to integrate with Github (via Zoho Project)

We're looking forward to Guided Conversations that's in development right now
We look forward to additional releases

Inconvénients

It can sometimes get too bloated on your browser because it has a lot of data under the hood, and search can be finicky at times - but it's quite manageable.

The above would not impact me choosing this platform again.

Alternatives envisagées 

Jira

Pourquoi choisir Zoho Desk 

It was a barebones system that came with GoToAssist - and we knew that going in. We decided to use it for a period of time before figuring out what our needs were and what was missing before making the switch - so we could make an informed decision.

Pourquoi passer à Zoho Desk

We would have had to self-host and also get Confluence since we are a non-profit. Did not want to do our own management. Also - our audience may get confused with the navigation.
Nitin
Note globale
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Very friendly user interface and easy to integrate

Publié le 08/09/2021

Overall Zoho desk is pretty much helpful if you are established your paws into a niche market and want to help your customers by providing proper services. Free version might lack some crucial features but you still can be able to handle much more without paying much for start. Learning curve is for non technical people hence one should understand the semantics of each tab.

Avantages

We have used this software for customer support and services and its first time we were using such software to analyze customer behaviors based on specific metrics. Zoho desk made it easy for us to deploy a top notch customer support system. We have went through many applications but the thing we liked most about zoho desk was that this looks like standalone app.

Startups who are trying to manage a team of customer support can go for free version and get a hand on it.

Inconvénients

Scaling is little bit complicated when you upgrade from free version to the other pricing plan also some modules would have room for improvements and can be able to increase efficiency.

Alternatives envisagées 

tawk.to et Freshdesk

Pourquoi passer à Zoho Desk

Pricing is the foremost option. We have chosen zoho desk because its free plan is much feature filled compared to others.
Tacho
Note globale
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 9.0 /10

Zoho desk allows me to track all incoming requests and to convert website visitors to real...

Publié le 01/09/2021

A good-looking dashboard and customizable reports make a significant difference from other products I used. I am a visual man and it is very important for me to have a great visualized report.

Avantages

The most valuable feature for me is the ability to create different tickets for customer's requests. After delegates the ticket to the specific team I am sure the customer will be served in high quality... The custom dashboard gives me the all information I need to make better decisions and to take any action if there is any significant problem.

Inconvénients

I would like to have an opportunity to make more customization to web forms in the same way as Zoho CRM.

Mercedes
Note globale
  • Secteur d'activité : Psychologie
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Support client
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Helpdesk internal ticketing system - life changing!

Publié le 08/11/2022

Our business has found that Zoho Desk has even more functionality than we thought. We are able to add several departments to make our work much more efficient thanks to Zoho desk!

Avantages

We have started using Zoho desk and love it. It has way more functionality than SysAid and is way cheaper!

Inconvénients

My only complaint about the software is that it is kind of difficult to set up initially.

Alternatives envisagées 

Salesforce Sales Cloud

Pourquoi choisir Zoho Desk 

SysAid is not as flexible as we need our ticketing software to be, our annual fee was approaching, and we figured that we needed to go ahead and make the move to something more robust.

Logiciel antérieur 

SysAid

Pourquoi passer à Zoho Desk

The cost was much higher with Salesforce and was also not nearly as robust.
Gerard
Note globale
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis

Note globale

  • Rapport qualité-prix
  • Simplicité d'utilisation
  • Probabilité de recommander le produit 10.0 /10

Zoho Desk for Small Business

Publié le 13/03/2020

Have used a trial under a different company test name.
A really excellent product.
Still learning.

Avantages

We have been using CRM for 7 years and needed more of a ticketing system instead.
While CRM is really good, the features of Support Contract, SLA and Ticket Status are really good.

Inconvénients

Probably too many options available.
A lot of time spent so far just understanding the whole platform

Alternatives envisagées 

HubSpot Service Hub

Pourquoi passer à Zoho Desk

Had a lot of exposure to the CRM. Comfortable with the product