Voici notre liste d'applications pour Logiciels d'attribution marketing. Les filtres vous aident à affiner les résultats pour trouver exactement ce que vous cherchez.

26 applications
Classer par
Plateforme d'analyse des données publicitaires destinée aux spécialistes du marketing en ligne
Automatisez vos rapports marketing et disposez d'un tableau de bord toujours à jour avec toutes vos données de publicité et de conversion. Intégrations dans toutes les plateformes publicitaires En savoir plus sur Funnel
Modélisation d'attribution multi-touch personnalisée
Attribution est une solution de suivi des revenus et de conversion complète en entonnoir qui fournit aux spécialistes du marketing un aperçu du tableau de bord des campagnes, des coûts publicitaires et du ROI. En savoir plus sur Attribution
Marketing resource management and optimization solution
Hive9 is a marketing resource management solution, which helps businesses plan marketing campaigns and optimize their budget to improve return on investment (ROI). The platform comes with a centralized database, which enables managers to store sales and marketing data for future reference. En savoir plus sur Hive9
Marketing attribution & spend recommendation for advertisers
Odyssey Attribution is a cloud-based marketing attribution solution that integrates with Google Analytics, which assists advertisers with ad spend recommendations and channel management. Key features include traffic analytics, campaign management, ad spend recommendations, and custom dashboards. En savoir plus sur Odyssey Attribution
Une solution marketing intégrée pour les spécialistes du marketing et les agences
ActiveDEMAND est une plateforme intégrée de marketing en ligne utilisée par les spécialistes du marketing et les agences afin de promouvoir leurs produits et services. En savoir plus sur ActiveDEMAND
Optimisation des campagnes marketing
Funnelll est une solution marketing basée sur le web conçue pour aider les spécialistes du marketing à suivre l'activité des clients sur les sites web commerciaux et à diriger des campagnes publicitaires pour favoriser la conversion des leads. Elle fournit des heat maps et permet aux utilisateurs d'afficher les enregistrements des sessions des... En savoir plus sur Funnelll
Analyse des données plus performante
Looker, qui est une plateforme de données, facilite la recherche, la navigation et la compréhension de leurs données. La plateforme Looker dispose d'une interface d'analyse de données pour explorer les données, d'un paradigme de développement réutilisable pour gérer les expériences de données et d'un ensemble d'API extensible pour que les données... En savoir plus sur Looker
Marketing automation et services marketing pour les PME
DailyStory est une solution de marketing automation clé en main qui comprend une expertise en matière de logiciels et de marketing numérique pour aider les PME à trouver de nouveaux clients. Et les garder. En savoir plus sur DailyStory
Marketing attribution software
Adobe Analytics is a marketing attribution software which enables businesses of all sizes to measure & understand the impact of their customer interactions using a range of tools including web analytics, marketing analytics, attribution, predictive analytics, multi-channel data collection, and more En savoir plus sur Adobe Analytics
Tableau de bord marketing, plateforme de reporting et d'analytique
TapClicks fournit une plateforme unifiée de services de marketing numérique, de reporting et d'analytique conçue pour les agences de marketing, les agences multimédias et les grandes entreprises. En savoir plus sur TapClicks
Attribution marketing multicanal pour le B2B et B2C
LeadsRx fournit un logiciel d'attribution marketing en ligne et hors ligne pour les entreprises de B2B et de B2C qui suit les performances des campagnes sur tous les points de contact marketing. En savoir plus sur LeadsRx
Customer attribution solution for marketing teams
PixelMe is a cloud-based solution that assists marketing teams with customer attribution, audience building, and conversion tracking. Key features include customer journey mapping, channel management, audience retargeting, link embedding, trend analysis, and budget optimization. En savoir plus sur PixelMe
Performance Marketing Software
CAKE provides performance marketing software with solutions for affiliate marketing, lead generation and multichannel marketing. En savoir plus sur Cake
Marketing data aggregation tool
Improvado is a marketing data aggregation tool which allows users to connect a range of marketing platforms and business intelligence tools without developers En savoir plus sur Improvado
Analytics for marketing & product teams
Oribi make it possible for any business of any size to become completely data-driven, & help everyone easily understand their website results En savoir plus sur Oribi
Mobile attribution and marketing analytics for app marketers
AppsFlyer is a cloud-based mobile attribution and marketing analytics platform which assists app marketers with campaign management and conversion tracking. Its key features include customer journey mapping, attribution modeling, audience segmentation, social media metrics and retention tracking. En savoir plus sur AppsFlyer
Planification et attribution de revenus B2B
Bizible est une solution d'attribution de marketing B2B qui permet à des centaines d'entreprises d'optimiser ce qui compte vraiment : le revenu. On le nomme marketing par pipeline. En savoir plus sur Bizible
Artificial intelligence marketing (AIM) solution
DemandJump is an AI marketing solution which helps marketers find and engage new customers with competitive intelligence, interactive analytics, and more En savoir plus sur DemandJump
Marketing analytics and cross-channel attribution system
Measured is a cloud-based platform, which assists brands, retailers and eCommerce vendors with cross-channel marketing and media incrementality measurement. Key features include conversion tracking, data management, channel attribution, quality analysis and reporting. En savoir plus sur Measured
Marketing Performance Management Software
Allocadia is cloud software designed to make an organization’s marketing planning process more efficient and more strategic. Create, collaborate and share marketing plans that align with company priorities. Forecast the ROI from plans and predict revenue impact. The solution helps marketing teams of 25 and up collaborate to create and manage... En savoir plus sur Allocadia
Marketing intelligence and analytics platform
Singular is a marketing intelligence and analytics solution designed to convert raw data into actionable insights. Businesses are able to connect campaign data with cross-device attribution data, which allows for a detailed, tailored comparison across various marketing channels. En savoir plus sur Singular
Plateforme de mesure marketing
OptiMine Insight est une plateforme de mesure marketing agile et multicanal destinée aux entreprises cherchant à optimiser le retour sur investissement de leurs activités et dépenses publicitaires en ligne et hors ligne. En savoir plus sur OptiMine
Marketing analytics to eliminate waste online & offline
Ferrite Labs is a marketing analytics platform designed to help marketers understand and analyze which marketing campaign tactics are working, and which are not En savoir plus sur Ferrite Labs
All-in-one conversion tracking software
Leadtosale is an all-in-one conversion tracking platform which enables users to connect leads, phone calls and sales to their digital advertising & acquisition. Track every lead back to its source, and link all data by connecting to a CRM, accounting, or POS system to maximize online marketing ROI. En savoir plus sur Leadtosale
Media attribution for radio & TV broadcasters
Veritone Attribute is a real-time media attribution software which gives radio & television broadcasters the ability to measure the effectiveness of their advertising campaigns with features such as behavior analytics, campaign management, intelligent attribution, reports & dashboards, & more En savoir plus sur Veritone Attribute
Marketing attribution solution for businesses of all sizes
The Attributor is a cloud-based solution, which helps advertising and analytics teams automate processes related to audience targeting by optimizing campaigns to identify prospects. The platform provides proof of audience performance, enabling marketers to measure the ROI of promotional operations. En savoir plus sur The Attributor