Voici notre liste d'applications pour Logiciels pour SAMU. Les filtres vous aident à affiner les résultats pour trouver exactement ce que vous cherchez.

7 applications
Classer par
Expiration de documents et suivi de renouvellement
Expiration Reminder aide les entreprises à maintenir la conformité en effectuant un suivi automatique des dates d'expiration des certifications, des contrats, des licences et des assurances des employés, et plus encore. En savoir plus sur Expiration Reminder
Powerful Workforce Management for EMS, Fire and Police
Easy-to-use online software. Highly powerful & modular including: Scheduling, Timekeeping, Certification Tracking, E-Mail/Text Messaging, Online Forms, Equipment Tracking, Training Class Tracking, Online Documents & more. Built specifically for EMS, Fire and Police. En savoir plus sur eSchedule
Solution de diffusion et de suivi des formations pour les pompiers
Rescue Hub est une solution de formation intégrée conçue pour aider les services d'incendie à gérer toutes les exigences de formation sur une plateforme unifiée. Les administrateurs peuvent utiliser la plateforme pour créer des programmes de formation sur mesure pour les services d'incendie, planifier des sessions ou des tâches pour les agents et... En savoir plus sur Rescue Hub
Modular software for fire department management
The Fire Package by Emergency Reporting is a modular software for fire department management that allows users to track, manage, and analyze what's happening within the fire station. The solution has 16 modules for daily operations including NFIRS reporting, occupancy, shifts, training & more. En savoir plus sur Emergency Reporting
Workforce management software for police & fire departments
VCS is a workforce management platform, which helps municipalities, law enforcement agencies, and police or fire departments create and schedule work requests for employees. Features include reminders, time clock, real-time updates, employee availability tracking, and reporting. En savoir plus sur VCS
Online employee scheduling & workforce management software
Employee scheduling and workforce management software for various industries including EMS, fire/rescue, law enforcement, communications, and healthcare En savoir plus sur Aladtec
Non-emergency medical transportation operations management
TripSpark NEMT is a cloud-based non-emergency medical transportation (NEMT) solution for NEMT providers, brokers, and healthcare organizations which offers scheduling tools, notifications, driver mobile apps, and more En savoir plus sur TripSpark NEMT