Avis sur SuperSaaS

Avis sur SuperSaaS

SuperSaaS

Logiciel d'agenda en ligne pour la prise de rendez-vous

4.81/5 (21 avis)
462     308

claude HOUALET

Utilisateur Vérifié

Utilisation SuperSaas

21/11/2014

Cette application en ligne est simple à mettre en oeuvre, paramétrable à souhait. Prise de rdv dans un agenda "en ligne", réalisation de "tables rondes" avec X participants à chacune en même temps....Les participants s'inscrivent simplement avec le truc usuel : une création de compte par exemple, à confirmer dans un mail reçu. Je l'ai testé y compris avec des gens qui ne sont pas des virtuoses de l'informatique. Toutes les infos sont récupérables ensuite sous excel ou intégrables dans un agenda perso (ical, google,...) on peut ajouter que le tout est en français, de nombreux tuto, existent..) et surtout, ça marche sans souci !

Pour

Excellent, à diffuser !

Contre

Rien !

Source: GetApp
1 sur 1 personnes ont trouvé cet avis utile
Helpful?   Oui   Non
Read more
Alexandra Magniez

Utilisateur Vérifié

Online booking as simple as ABC

03/09/2015

It has never been easier to manage bookings with my customer since I use SuperSaaS. Easy for me to administer this tool as a therapist. Even more easy for my customer to make a booking through SuperSaaS. Couldn't live without this amazing software which saves time & money!

Pour

Easy to use Great value for the price Efficient and quick online support

Rating breakdown

Rapport qualité-prix
Facilité d'utilisation
Support client

Time used: 1-2 years

Source: GetApp
1 sur 1 personnes ont trouvé cet avis utile
Helpful?   Oui   Non
Read more
Fran

Reliable, easy to configure and affordable!

14/03/2013

We use the system to manage our shared meeting rooms. It takes a bit of effort to get all the settings right, because the availability of each room is different, but with the flexibility of the system everything is possible. We've looked at other solution as well, but they just can't offer anything better, in terms of features and price! We would recommend it to anyone!

Pour

- option to create different schedules with different settings for each meeting room - advanced credit system - automatic confirmations and reminders - cancellation limits - proper customer service when you need it - great pricing!

Contre

- payment to SuperSaaS can only be handled via PayPal

Source: GetApp
2 sur 2 personnes ont trouvé cet avis utile
Helpful?   Oui   Non
Read more
Zina DiTonno

Utilisateur Vérifié

13/02/2016

Rating breakdown

Rapport qualité-prix
Facilité d'utilisation
Support client

Time used: 1-2 years

Source: GetApp
Read more
Jan Maurits Faber

Utilisateur Vérifié

03/09/2015

Rating breakdown

Rapport qualité-prix
Facilité d'utilisation
Support client

Time used: 1-2 years

Source: GetApp
Read more